deminde giderken zaman hayat masalda karşı candan düşer sinyal cırrr cırr ..cırrrt geldi tamda özlenen o zamanda aloo...aloo... efendim...buyrun benim ben... ben... hani o varya... zaman durdu ses dondu... kulaksa onikiden vuruldu
zerafetin kıyağıydı gönle sızan, ses titremesi davudi nağmeli. bir an yirmi beş yıl gençleşti duyan nağmenin kurgusuna kapıldı adam: sen...sen..., ne kadar genç sesin konuşan sanki bir tatlı melekti, yansımıştı güzellik kalpten sese adam uçuyor,adam pür neşe, belkide yanıyor yada tutuşuyordu
kadın tatlı tatlı konuşuyordu ilmekler çözülüyor gönül sayfasına yıldız kayıyordu, düşüyor yıldızlar sessizce masum bir iz bırakarak...
sesin tadı öyle hoş ve güzelki; adam konuşmayı burda kesti kadın anladı belliki heyecan istersen sonra çalam kapını yooo yoo dedi adam sen konuş ben susam
bir an kayboldu gözler ta eskilerdedir adam gülümsedi telefona bakarak kadının yadına seslendi içten içe tiz bir edayla seni bende arayabilirmiyim madam bir nağme duyuldu oracıkta hemen evet, evet; memnuniyetle
gönüller kopmuş coşarak işte servet dedi adam yangın had safhada,ısındı hava telefonlar kesildi oracıkta, buz gibi soğuk bir hava hayale dalmışken uyanmalıydı adam karşıdan gülümsemişti halbu ki madam
engin çöllere düştü bir çığlık kaybolmuştu telefon,koptu aralık ses kesildi,başladı yazmaya adam
gözlerim takıldı gönül teline alamam yar alamam elinden merak sardı şimdi dilinden yol üstünde büyümüş güllere baktı; kur yapıyor bülbüller gül dalında konaklıyor, dilinde nağmeler as gönlünü tellere bana yine gönder yapışam gönül teline...
’’’gözlerden kaybolan gerçekler; hayal olarak bizde yaşarlar’’’
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
bir nazenin ses aloo şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
bir nazenin ses aloo şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
’’’gözlerden kaybolan gerçekler; hayal olarak bizde yaşarlar’’’ .... Güzel şiir ama biraz nesire kaçmış gibi dost. Fakat anlatım sürükleyici. Selam ve saygı ile.
Yansımalar, tınılar.. Alo da gizli şifre... Tellere düşmüş gönül..'' Ah bu gönül ,,diye başlar şarkılar. Kimini paralar, kimini de, yaralar... Farklı tem/i ile güzele atılmış imzalar. Efendim, takdir ve teşekkürlerimle.
gözlerim takıldı gönül teline alamam yar alamam elinden merak sardı şimdi dilinden yol üstünde büyümüş güllere baktı; kur yapıyor bülbüller gül dalında konaklıyor, dilinde nağmeler as gönlünü tellere bana yine gönder yapışam gönül teline...
hissediş ve söyleyişmükemmeldi.... kutlarım efendim....selamlar...
gözlerim takıldı gönül teline alamam yar alamam elinden merak sardı şimdi dilinden yol üstünde büyümüş güllere baktı; kur yapıyor bülbüller gül dalında konaklıyor, dilinde nağmeler as gönlünü tellere bana yine gönder yapışam gönül teline...
Tebriklerimle Şir'im çok beğendim şiir tadında kalınız. kelamınız bol kaleminiz kavi olsun... selam sevgiler yüreğinize efendim.
engin çöllere düştü bir çığlık kaybolmuştu telefon,koptu aralık ses kesildi,başladı yazmaya adam ... engin denizlerde SU ÜŞÜYOR bizi misafir eden kentler üşüyor... kalem ağlıyor unuttum snma son bakışlarını, son çığlıklarındaki yaşları...
....
Güzel şiir ama biraz nesire kaçmış gibi dost. Fakat anlatım sürükleyici.
Selam ve saygı ile.