Bugün seninle ilk ayrı kalışımız.. Pişmanım sana dediklerime.. Dün gece uzun uzun düşündüm.. Sensiz günlerimi, sensiz aldığım nefesi, özlemlerimi.. Sana büyük borcum var benim.. Tüm kötü alışkanlıklarımdan arındırdın beni.. Bu borcumu seni severek ödüyorum.. Ve ben bu borcun bitmesini hiç istemiyorum.. Seni sevmeyi, Özlemeyi, Hissetmeyi de seviyorum.. Sen benim uçsuz bucaksız bir yerde ki, O küçük ışığımsın.. Kocaman yüreğimi açtım sana.. Kabul ettin bu masum yüreği.. Sende istedin ! Biliyorum, sende seviyorsun.. Peki neden bu kadar uzağımdasın? Sana karşı duygularım çok çabuk gelişti.. Sanki yıllardır aradığım adam sendin ! Bugüne kadar ne adamlar sevmişim diye düşünüyorum.. Hatta adam demek bile çok.. Sen hayatıma giren en önemli şeysin benim için.. Seni seviyorum aşkım..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İlk Ayrı Kalışımız şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İlk Ayrı Kalışımız şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
çok sıcaklık vardı
sewginiz eksilmesin
saygıyla.