Aşkımız bir son mu? Uçurum mu? Durup durup dirilen bedenim, Bu sorularla dolu hep.. Yarınım var mı ? Yok mu? Gidip duran hayatım, Bunlarla hüzünlü hep.. Ben büyük çınardım aslında.. Ya da küçük bir pire.. Olağanüstü olayları yaşayan, Bir prensestim.. Belki de masallardaki pamuk prenses gibi.. Bunların tam tersine bir hiçtim.. Koca bir hiç.. Yaşamayı bilmeyen, Sevmeyi bilmeyen.. Kıymet bilmeyen, Elindekiyle yetinemeyen, Koca bir hiç.. Umarsızca davranışlarım, Hayata kadeh kaldırışım, Hergün bir kötüye yeni kötülükler eklemem, Hep bu yüzden.. Hatıralarımı yaşayamamam, Anımı değerlendirememem, Kendimi beğenmişliğim, Hep bu yüzden.. Sevdama sevda biçmem, Kalıbıma kılıf uydurmam, Cesedime kefen dikmem, Hep bu yüzden.. Küçük sevdalar yaşamam, Kaçamağımda yakalanmam, Hayatı öğrenmeden, bilmiş gibi yapmam, Hep bu yüzden.. Küçüğüm o yüzden..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Küçüğüm O Yüzden şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Küçüğüm O Yüzden şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.