(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KENDİME ŞAİR DİYEMEM-6 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KENDİME ŞAİR DİYEMEM-6 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Oğuz soylu koca kurt yüreğine selam ve hürmetle. ----
O bir servi çınar gibi G özü yaşlı pınar gibi U sul usul yanar gibi Z or günlere ışıktır O. S özü asil özü birdir O bir ozan sazı birdir Y üreğinde közü birdir L eylasına aşıktır O. U zaklardan selam olsun! M erhabama döşektir O...
Şiir, yine diğer yazın türlerinden farklı olarak kendini oluşturan unsurlar arasında kusursuz bir birliktelik ister. Biçim öğeleri açısından savruk, yalpalayan fakat çok anlamlı bir şiirden söz edilemeyeceği gibi, anlamsız fakat ses öğeleri, biçim öğeleri çok güçlü bir şiirden de sözedilemez. Biçim ve içerik birbiri ile sımsıkı örülmüş olmalıdır. Dolayısı ile daha çok öznel bir beğeniyi ifade eden iyi ya da kötü sıfatlarının yerine nesnel bir bakış açısını ifade eden tutarlılık kavramı, şiirin bütününde aranmalıdır. Fransız şair Paul Valery bu konuda şunları söylüyor: "Dilin iki anlatım biçimi vardır. Bunlardan biri bir olayı aktarmak, diğeri ise heyecan ve duygu uyandırmaktır. Şiir bu iki işlevin uzlaşmasıdır." Sizin şiirinizde olduğu gibi. Tebrikler. Teşekkürler.
Not:
GÜZEL YAZAR İBRAHİM TAŞ, GÖNÜLLERE DÖKER ATAŞ, ALÇAKLARA ATARAK TAŞ, KENDİME ŞAİR DİYEMEM. diyerek bendenizi de onurlandırdığını ziçi bir yürek dolusu teşekkürler ediyorum üstadım.
sayın hocom beni çok duygulandırdınız allah sizden ve kaleminizden razı olsun teveccünüz ben şairliğe heves eden bir türküm inşallah bir gün sizin gibi büyük bir şair olurum en derin sevgilerimle