(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HAYALLER VE HAYAT... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HAYALLER VE HAYAT... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hayat bazen acımasız bazense cömert davranır İnsanlara. Her ne olursa olsun soluk alıp vermek güzeldir. Yorum ve şiir mükemmeldi annem. Her daim sevgi ve saygımla..Ozan
Yürekte yaşayarak dizeler ilmek, ilmek işlenmiş satırlara ve gönülden gelen yüce duygular ile yazılmış, beğenerek ve saygı duyarak okuduğum şiir olmuş. Şiir etkili bir söylem biçimini yakalamış. Bu şiirinize ustalıkla yön verişinizi, duygu ve düşünceyi mısralarınıza kusursuz bir şekilde aktarılmış… Beğenerek ve saygı duyarak okuduğum bu şiirinize Erzurum’dan sayfanıza başarılarınızın devamı dileği ile sevgi ve saygılarımı getirdim. Lütfen kabul buyurunuz.
Bu güzel dizeleri Yazan yüreğin Kalemi daim ve yorumlayan nefesin her demde can olsun..Mutluluk yüreginizden tebessüm yüzünüzden asla eksik olmasın... Sezai Binici/umut_adam/Erzurum.. Saygılarımla
Hayat çok şeyler götürüyor,farkında olmadan neler kaybettiğimizi yıllar sonra anlıyoruz.Yine çok özel,güzel ve anlam dolu dizeler.Tebriikler gönül dolusu,selamlar,sevgiler.
ŞİİRLE YORUM BİRLEŞİNCE MUHTEŞEMLİK ÇIKAR ORTAYA ABLAM MUHTEŞEMSİNİZ. BEĞENEREK OKUDUM VE DİNLEDİM. TEBRIKLERİMLE..BİR DEMET MENEKŞELERİ SERPİŞTİRDİM BU GÜZEL ŞİİRE.SEVGİ SAYGILARIMLA.
Canan hanım efkarlısın bugün, Yaşamanın güzelliklerini yeni Anımsar gibisin, Boş ver geçenleri, Her yaşın kendine göre güzel tarafları Elbette vardır yaşamasını bilen için Mutlu yaşa,ister bir gün olsun Tüm arzular yerine gelir ya Tüm istemler ereğine kavuşur ya, Güzel yaşamak ister herkes, Ama öyle değildir yaşam. Acımasız ve zalimdir işte.
Bu güzel şiirin her mısarası piyanun bir fa diyezi kadar etkileyici ve hüzünlü harika şiirnizi yüreğimle kutlarım.
Sevgim sevginiz olsun,can dost,saygı ve sevgilerim dua ile
Çok teşekkürler dost, hayat bazen acımasız bazen güzel. Yaşamasını bilsende imkanlar bazen olanak vermiyor:)) yorumunuz çok hoşuma gitti sağolun..Sevgi ile kalın..
Çok güzeldi Ceynan hanım. Sizden sizin dizelerinizi ve yorumunuzu dinlemek ayrı bir güzeliilk. Fondaki müzik...Kaç kez dinledim ama çok dinleyeceğim aşikar... Kutlarım güzelliği.Ve yüreğinizden gelen güzel dizelerinizi. SEvgiyle dua ile...
de_soulmate tarafından 5/8/2009 6:40:33 PM zamanında düzenlenmiştir.
NELER ÇEKTİK BİZ, NELER GÖRDÜK BİZ...DER GİBİ...HAYAT BİR OYUN...BİZSE OYUNCU ...NE ROLLER OYNANIYOR BU OYUN SAHNESİNDE...gÜZEL ANLATIMLI ŞİİRİNİZİ KUTLARIM...RABATLI
Nereye doğar bu hayat ya da nereye zulüm. Yaşansa da hayaller hep alır ilmek ilmek…......
Hayat bu dost. doğum-ölüm arası, çok şey verdiği gibi alıyor da............Harika bir şiir akıp gelmiş yüreğinizden. Güzel şiiriniz yorumuyla bütünleşmiş yine. Yüreğiniz susmasın. saygılarımla......
Dost fevkalade güzel bir şiir okudum yüeğinize sağlık,hele yorumunuzla harişka bir eser olmuş,yüreğinize sağlık,kaleminiz daim olsun,saygı ve sevgilerimle
Ne bedbaht anına gömüldüm ömrün.Neler yaşanır neler ve hiç bitmez gibi görünen ömür bir anda yok olur biter.Bir anda yaşlandım ve bir anda ölüyorum oluruz. Neresinden tutuklasak gözyaşlarıyla boğduğumuz elemleri ya da nerden hangisinden başlasak yokluğa sürenleri çarmıha sürmeye. Bir bakış ki yolun ya ucu,ya başı ya sonu.Öyle ki baş ya da son.Ahlamakla son nefese göç.Yaradan korusun..
Gidişi vardır ya her gelişin aynen öylece.Musallaya oturur gibi oldum dumanıyla şiirin.Üzmeyin..:(
Sevgimle..
havin555 tarafından 5/8/2009 4:46:58 PM zamanında düzenlenmiştir.
İnsanlara. Her ne olursa olsun soluk alıp vermek
güzeldir. Yorum ve şiir mükemmeldi annem. Her
daim sevgi ve saygımla..Ozan