(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SENDEN DİZELER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SENDEN DİZELER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
belkız Hanım sydney'e sevgi ve saygılarımla...her zaman ki gibi yine çok güzel bir şiirle şiir dostlarının sayfalarında yer aldınız.Öncelikle sevgi dolu yüreğinizi kutluyorum.Bence söyleyin "seni seviyorum demek"her olumsuzluğu ortadan kaldırır.Çünkü sevginin yüceliği budur işte...Bence son verin sevgi dolu yüreğinizde güller açsın,mutlu olun sevin sevilin...Sizi çok iyi anladığımı düşünüyorum....şiirleriniz ve kalbinizin güzelliği hayat dolu...Biliyorsunuz DENİZ Hanımla sizin sayfalarınız benim için çok özel...Çok güzel yazıyorsunuz.bende mutlu oluyorum...Efendim en kalbi sevgi ve saygılarımı iletiyorum.Dünyanın ötesine sdyney'e sevgiler...Hoşça kalın...
Keşke kendim olabilsem Seni sevdiğimi söyleyebilsem Kalabalıktaki yalnızlığıma Bir son versem....... ............................................. aşk sevdiğine susarak yaşanmaz ki seni seviyorum diye haykırmalısın.aşk o zaman aşk..tebrikler bu güzel şiire..
Biraz aşık biraz çaresiz
Pişmanlıkları anlatamazsın
Senden vazgeçerim bilmem kaç milyon kez
Yitirilmiş her güzel şey için
Düşer iki damla gözyaşı
Yalnızlığımla beraber
Hala acemisi olduğum dünyada
Küçük bir soru gibiyim
Dokundukça kırılgan
Sevdikçe utangaç
Keşke kendim olabilsem
Seni sevdiğimi söyleyebilsem
Kalabalıktaki yalnızlığıma
Bir son versem.......
anlam yüklü dizelerinizi kutluyorum