(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YOK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YOK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu ŞİİR bu yazgıyı bozar..( sol yanının manifestosunu) saygıyla selamlıyorum..Sağduyu yu medet sananlara duyurulur. Yürekten kutluyorum. Bu şiirinden Roman bile yazılır..Tıknefes başlangıçla ,son sayfaya kadar durmaksızın
Sağlıcakla kal,yüreğinden ve bilincinden gitmesin bu duyumsaman..
yok ettiğin ben kadar yabancısın kendine ... ... kimsesiz / kefilsiz çoklu karmaşa susuştuklarımız. benli inanışlar kandığım, temizle ruhumdan kendini öz biter kin birikir… ... .... ateş rengi savruluş tutulmaz, temizle ruhumdan kendini öz biter kin birikir… Güzel dizeler ancak kin biriktirmek niye sevgiyi yeniden yaşamayı denemek varken kin sizi yıpratmasın sevgi ile kalın saygı sevği ve dostlukla kalın
hangi notadan başlanır isyanın krallığına bu senfoni hiçbir kısır imlaya yer yok duyularda kirli sicilim ölümden bahseder aşkın infazından korkmayana çorak toprakta filizlenmeyen ödül olur nasırlı sol yanın iliklenir ceketler sorgulanmayan kelepçeli hayatlara öfke soğuk kırmızı açar gözlerde kapalı kapı ardında canı kırık kadın olur korktuğun acı gülüş ezber edilir dudaklarda kelimelerin eli kırık / yemindir yazmaz alevi ateş rengi savruluş tutulmaz, temizle ruhumdan kendini öz biter kin birikir…
Güzel dizelerinizi yürekten kutluyorum. Saygı ve selamlarımla.
anlık dürtülerin tepki resitali gururda çürüyen kendi auram yamalı boyanan diz çökmüş asalet indirirken bayrağını yok ettiğin ben kadar yabancısın kendine siyahlaşan gecenin aşkını temizle sen bende mavi bir kuş sevilir duyumsuz zor olandı kanatları tutmak avuçları kanata kanata hüzün hiç korkmadı yokluktan neyin kırıntısı ninni melodilerinde aranan kimsesiz / kefilsiz çoklu karmaşa susuştuklarımız. benli inanışlar kandığım, temizle ruhumdan kendini öz biter kin birikir…
susuşlarımız…
hangi notadan başlanır isyanın krallığına bu senfoni hiçbir kısır imlaya yer yok duyularda kirli sicilim ölümden bahseder aşkın infazından korkmayana çorak toprakta filizlenmeyen ödül olur nasırlı sol yanın iliklenir ceketler sorgulanmayan kelepçeli hayatlara öfke soğuk kırmızı açar gözlerde kapalı kapı ardında canı kırık kadın olur korktuğun acı gülüş ezber edilir dudaklarda kelimelerin eli kırık / yemindir yazmaz alevi ateş rengi savruluş tutulmaz, temizle ruhumdan kendini öz biter kin birikir…
Çok güzeldi dost tebrik ederim,yüreğinize sağlık,kaleminiz daim olsun,saygı ve selamlarımla
Mardin'de 44 ölü..Nişan evinde..
Bu ŞİİR bu yazgıyı bozar..( sol yanının manifestosunu) saygıyla selamlıyorum..Sağduyu yu medet sananlara duyurulur.
Yürekten kutluyorum.
Bu şiirinden Roman bile yazılır..Tıknefes başlangıçla ,son sayfaya kadar durmaksızın
Sağlıcakla kal,yüreğinden ve bilincinden gitmesin bu duyumsaman..