Park etse de aşkın Azrail nefesi göz günaydınıma Yüzümü yıkar düş rüzgarıma düşen yarimin bakışları Dillere sakız olsa da çingene raksımda Yürek eteğimin kırmızısı Pes etmez kalbimin Kutup yıldızına yürüyen karınca duası!
Seher türküsüyle umut şalımı dolarım kaderin boynuna sürgün yalnızlıkların mor yılanı Yaksın diye ejderha ateşini Gece mavisi düşmüş dönek gönüllere örnek olsun Sahraları geçen deveye güç veren hurma özündeki tat!
Özdeki söz, sözdeki öz, ateş olmadıkça Ayak sürür derviş dergahında dost divanına yunus Son nefes, ney soluğunda açılınca bilinmezliğin kapısı Göz nehirlerinde donar sevda sureti yalanlar!
Uyku karanlığımı aydınlatır Ay zülfüne sarmaşık yıldız düşleri Açılır unutulmuşluğun sır kapısı Yağmurumla yıkanır hazanımın hüzünlü hıçkırığı!
Kör bıçak üzerinde, testere ile kesilse de bedenim Günümün dili adın, iz sürer gönül gölgelerine Nefesini içen gözyaşımı akıtırım topraklara Seni solumak için süsler pencereni fidelerim!
Vurmak için mermiye gerek yoktur tüfeğe Kıvılcım bir bakış eşdeğerdir yeter binlerce mermiye İklimler ötesi dirilmenin tek nedeni aşk ise Yangın olup döne döne dumanlasa da başını Asıl mutluluğun içinde seni yakan ateştir!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yürek Eteğimin Kırmızısı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yürek Eteğimin Kırmızısı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Uyku karanlığımı aydınlatır Ay zülfüne sarmaşık yıldız düşleri Açılır unutulmuşluğun sır kapısı Yağmurumla yıkanır hazanımın hüzünlü hıçkırığı!
Kör bıçak üzerinde, testere ile kesilse de bedenim Günümün dili adın, iz sürer gönül gölgelerine Nefesini içen gözyaşımı akıtırım topraklara Seni solumak için süsler pencereni fidelerim!
Vurmak için mermiye gerek yoktur tüfeğe Kıvılcım bir bakış eşdeğerdir yeter binlerce mermiye İklimler ötesi dirilmenin tek nedeni aşk ise Yangın olup döne döne dumanlasa da başını Asıl mutluluğun içinde seni yakan ateştir!