Sevdası kaybolmuş, yitik Yılları mı sayacağız güzelim Hayır, Bence anısı yeter… Yaşanmamış yılları, Çıkar aradan Haydi bir bir çıkar, Sevdanın Özüme verdiği Olgunluk yeter.. Dilersen dönüp git Dilersen yaşamadım say Ya da gülüp geç Bende bıraktığın yaralara Acılara Yıpranmışlığıma Armağan say. Olsun be güzelim Sevdanla İçime işlediğin Nakış yeter… Gönlümde bıraktığın İzler yeter. Nasılsa bir gün Ölmeyecek miyiz? Biz de Toprağa girmeyecek miyiz? Ve sonra Toprak olmayacak mıyız? Olsun be güzelim Oluversin istediğin Acı ve özlem olsun Aşkından bana kalan… Kalan ömrümü Onlarla yaşarım ben… Mutlu haberin geldikçe Ömrünce güldüğünü duydukça Hele bir gün Unuttuğunu da bilince… Teselli olur yalnızlığıma. Bilirim ki senin yaşamın Senin dünyan Benim gibi değil… Olsun be güzelim olsun Bu da bana yeter… Bilirsin hep söyledim Amacım seni üzmek değil… Sana zarar vermek, Sana acı yaşatmak, Boynunu büküp Dünyanı karartmak değil, Onların tümünü Ben çekerim… Öylesine bir sevda Benim sana sunduğum Bilsen de, bilmesen de. Sevsen de, sevmesen de… Alay edip kahkahalarla Ardımdan Gülsen de, gülmesen de, İşte benim aşkım İşte sonsuz sevdam İşte sana sunduğum bu… Elinin tersi ile Geri çevirdiğin Dudak büktüğün Gülüp geçtiğin sevdam…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İŞTE SUNULAN SEVDA… (Şiirlerim) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İŞTE SUNULAN SEVDA… (Şiirlerim) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.