(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
, şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Açmazlarda kalan bir dünya insan kendinden kaçarken bir şehrin kaçmasını da hoş görmek lazım hele hele barikatlar kurulmuşken yüreklerde..
Rüzgar bir korku gibi sorgusuz yalar pervazları yokladığı her camda
Şanslıyım derim ben rüzgar yalarsa keşke yalnızca rüzgar yalasa çöreklenip kalmaz hiç değilse bir anlık bir korkuyu verir belki esen fırtınalar,boranlar ancak esip geçer hiç değilse yarattığı hasar mı çöreklenip kalan bir korkudan daha fazla olamaz eminim..
Bu şehrin içine kapanan somurtkan geceleri mi beni çıldırtan
Dünler yüzünden mi delirir zaman saçlarımda
Ah be sevgili şair kanmayın zamanın sözlerine yarınlar varken takılıp kalmaz zaman siz delirdiğini düşünüp yardım etmeye çalışırken o çekip gidiverir de farkına bile varamazsınız zamanın hangi diliminde olduğunuzu sırı kalkmamış bir ayna yansıttığında ise ben mi geç kaldım sorusu dökülüverir dilinizden..
Her gece kapıma dayanan bu uzun karanlığı tutup göğün ucundan kaç köşesinden keserim daha bilmem
Siz yırtarsınız belki bir köşesinden aydınlıkların yüreğinize vurması için ne bileyim belki bir Dalgacı Mahmut daha mı lazım gökyüzünü boyayacak hani uyandığımızda gözlerimizi açtığımızda bir baksak şöyle mavi kuşatıverse etrafımızı..
Dilim kaç kızgın bıçak ki sövmekten köreldi
Sabah bir köşede ağlıyor yarından haber yok…
An taş gibi ağır ….
**Bugün hayatınızın geri kalan kısmının ilk günüdür**
Kim bilir böyle düşünsek sövmeler daha azalır mı? Yarınlar daha umut verir şekilde göz kırpar mı yaşamımıza? An'ı taşımakta yeniden doğmanın heyecanıyla başarabilir miyiz? Yüreğinize sağlık sevgili Özkan sevgiyle ve sevdiklerinizle kalın her zaman sevgilerimle..