Sevdan ile can özüm, yedi renkli gül oldum, Amber kokuna hasret, tende sümbül oldum, Serkeş aşkına koştum, çilekeş bülbül oldum, Bağ-ı gülşene düştüm, güle sordum yâr seni.
Yorgan yaptım sinemi, yâr gönlünü sararım, Yokluğunla yansam da, döşte hayal kurarım, Leylamsın sen Nilüfer, mecnun olur ararım, Hasret korunda piştim, çöle sordum yâr seni.
Cana merhemim sensin, dinmez ağrı solumda, Budur halim-ahvalim, sitem yok sualimde, Muamma değil sözüm, hüzzam şarkı dilimde, Kırık sazımla coştum, tele sordum yâr seni.
Umut büyüttüm her gün, yârden ayrı yaşarken, Takvim yaprağı oldum, birer birer düşerken, Muradım kavuşmak can, dere tepe aşarken, Her dem vuslata koştum, yola sordum yâr seni.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
._ SIĞMAZ OLDUM ZAMANA _. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
._ SIĞMAZ OLDUM ZAMANA _. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Cana merhemim sensin, dinmez ağrı solumda, Budur halim-ahvalim, sitem yok sualimde, Muamma değil sözüm, hüzzam şarkı dilimde, Kırık sazımla coştum, tele sordum yâr seni. AŞK BU ZAMANI MEKANI YOK Kİ GÜZELDİ SAYGILAR SELAMLAR..
Adı konmamış heyecanlar, kıpırtılar.... Dünyanı değiştirebilir, Unutabilirsin tüm renkleri, Tüm yollar evine çıkar, Ve tüm anahtarlar kapını açar, Sarhoş edebilir ipeksi dokunuşlar, Sat hüzünlerini lodoslara, Tüm rüzgarlara inat...!
Umut büyüttüm her gün, yârden ayrı yaşarken, Takvim yaprağı oldum, birer birer düşerken, Muradım kavuşmak can, dere tepe aşarken, Her dem vuslata koştum, yola sordum yâr seni.
HARİKASIN ....NE GÜZEL YAZMIŞSIN.....KUTLARIM.....GÜL İÇİN TEŞEKKÜRLER....
Umut büyüttüm her gün, yârden ayrı yaşarken, Takvim yaprağı oldum, birer birer düşerken, Muradım kavuşmak can, dere tepe aşarken, Her dem vuslata koştum, yola sordum yâr seni. ...... Güzel bir şiir okudum kutlarım.Saygılar..
Umut büyüttüm her gün, yârden ayrı yaşarken, Takvim yaprağı oldum, birer birer düşerken, Muradım kavuşmak can, dere tepe aşarken, Her dem vuslata koştum, yola sordum yâr seni. NE GÜZEL BİR ŞİİRDİ ŞİİR TADINDA ŞİİR DEMEK DAHA DOĞRU OLUR SEVGİMLE KALINIZ DOST
Budur halim-ahvalim, sitem yok sualimde,
Muamma değil sözüm, hüzzam şarkı dilimde,
Kırık sazımla coştum, tele sordum yâr seni.
AŞK BU ZAMANI MEKANI YOK Kİ GÜZELDİ SAYGILAR SELAMLAR..