(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
........AF ÇIKTI ENGELİNE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
........AF ÇIKTI ENGELİNE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli Şair Dost, Bu şiir için tek kelimeyle "harika" diyecek olsam, ayıp olur. Okuyan belleklerden silinemeyecek bir şiir.
Müebbet suskunluk düştü payıma. Saygım, sevgimle.
Puan vermeyi unutmuşum!... Bu şiiri bir kez daha dinlemek için gelmiştim. Değerli TeReLeLLi ile şiir öylesine bir etki bırakiyor ki... Nasıl anlatsam, şimdilik bilemiyorum.
Erdoğan Bakar tarafından 5/15/2009 2:21:36 AM zamanında düzenlenmiştir.
okuduğum ve takibinde olduğum sayfalarınızdan rahatsızlığımdan dolayı uzak kalmıştım şimdi keyifle kaçırdığım güzel şiirleri yakalamağa çalışıyorum heleki sizinkileri harikaydı kutluyorum saygılarımla
Ne yürek susar, ne türküler öksüz kalır ne de sazlar duvarda asılı. " Türküz Türkü Söyleriz" sevinçte, hüzünde ve hangi ruh halinde olursak olalım. Affetmek ise büyüklüğün şanındandır. O hep yüreğimizin bir köşesinde durur zaten hiç özgür bırakmadık ki affımızı.
canım arkadaşım biliyorsun uzun bir süredir sayfalardan uzaktaydım yeni döndüm samsundan..bu yüzden gecikmelide olsa sayfana uğradım bir taşım haz almak için.. yüreğini konuşturduğun bu şiirinde seni gönülden kutluyorum..sevgilerimi bırakıyorum sayfana...
emmeli toprağın terini çiçek, böcek taşımalı üzerinde tırtılı, yağmur yağdığı zamanlar...af hep olmalı ki hoşgörüyü koruyalım(belli ölçülerde elbette:))) muhteşemdi, şiirlerle coşalım, maviler yüreğinize...
Erkeklik onurumu, terkedenin yasından Gözlerden yaş akmıyor yürekler kanasada Us boşalır, düşünmez ateşin acısından İlaç sürmez sineye yürekleri yansada
Başıboş bırakma can kan kaybından ölecek Diyor ki şehit olur bu yolda can verenler Af çıktıysa sevgiye söyle canan gülecek Canan gibisi varmı söyleyin ey erenler
Ne zaman şiirini okusam bir dörtlük dökülüyor kendiliğinden, hoşgörünle selam ve sevgiler dost.
Sızlıyordu inceden Aldırmıyordum Durulsun diyordum Alışsın diyordum Kendi yarasını emlemeye
Sakindi nicedir Dinlenmekteydi gölgesinde
………………..dokundun bam teline ………………..af çıktı engeline……………………
Kendi yaralarımızı kendimiz sarmaya öylesine alışığız ki yeter ki bam telimize dokunulmasın o zaman bilmiyorum ne olur? diner mi yaralarımız, çare olur mu melhem? Akıcı anlam yüklü harika mısralardı pervin hanım tebriklerim çokça sevgimle...
Çok güzel bir eser.Keyifli ve doyumsuz.Sade bir dil, duygular tüm çıplaklığıyla kelimelerde...Ve harika bir final...Tebrikler ve alkışlar bıraktım sayfanıza.Saygılarımla sevgili Pervin...
Sızlıyordu inceden Aldırmıyordum Durulsun diyordum Alışsın diyordum Kendi yarasını emlemeye
Sakindi nicedir Dinlenmekteydi gölgesinde
………………..dokundun bam teline ………………..af çıktı engeline……………………
Zamanımın azlığından dolayı çoğu şiirleri okuyamıyorum. Sizinki de gözümden kaçan ve kaçmaması gereken ender dizelerdenmiş meğer. Kutlarım tek kelime ile. Bu arada "em" sözcüğü çoğu insana yabancı gelebilir belki, şiirinize çok farklı bir hava vermiş. Selam ve saygılarımla.
sağol canım,sizde hoş geldiniz sayfama............... tatildeyim,bir süre böyle olacak............. ama her fırsatta sizlere gelecem..................... teşekkür ve sevgilerimle............
''Çıkar aşkın dağlarına Vurulur Kurşunlara gebedir hep Her yaradan bir aşk doğurur
Sızlıyordu inceden Aldırmıyordum Durulsun diyordum Alışsın diyordum Kendi yarasını emlemeye
Sakindi nicedir Dinlenmekteydi gölgesinde
………………..dokundun bam teline ………………..af çıktı engeline……………………''
Her sevgi bir kutsallık kazanmış dizelerinizde.Kadın yaratıcılığının ,bam teline dokununca bütün engelleri ortadan kaldırdığının tanığı ve uygulayıcısıyım. Kendi tarzını oluşturmuş üstadın yüreğine sağlık.Saygılarımla..
dokundun bam teline ………………..af çıktı engeline…………………… ================================= Engeller böyle kaldırılacaksa sık sık AF çıksın, Aşk baskıları yok olup tüm engelleri yıksın... Yürekten Tebrikler.. Saygılarımla ...
"Delinin teki biliyordum Bir dokunsam bin savrulur Ne yorulur Ne bir şey sorulur"
Hemde ne delidir o yürek ne... Ama öylesine güzel öylesine pamuk öylesine sevilesi...
"………………..dokundun bam teline ………………..af çıktı engeline……………………"
Bu affı kutlamak lazım... Yüreğine kalemine sağlık Teyzeciğim... Kelimelerimin sessiz kaldığı ama beni bir o kadar da mutlu eden bir şiir okudum... Güzel yüreğinden kocaman öpücüklerle kutluyorum seni... Saygılarımla...
İlginç bir şiirdi. "em" sözcüğü de ilginç bir şekilde kullanılmış. "Her yaradan bir aşk doğurur" dizesi şiirden aklımda kalacak bir dize..Tebrikler şair.
Bu şiir için tek kelimeyle "harika" diyecek olsam, ayıp olur.
Okuyan belleklerden silinemeyecek bir şiir.
Müebbet suskunluk düştü payıma.
Saygım, sevgimle.
Puan vermeyi unutmuşum!... Bu şiiri bir kez daha dinlemek için gelmiştim. Değerli TeReLeLLi ile şiir öylesine bir etki bırakiyor ki... Nasıl anlatsam, şimdilik bilemiyorum.
Erdoğan Bakar tarafından 5/15/2009 2:21:36 AM zamanında düzenlenmiştir.