Kaybolur duygularım Tutmaz olur ellerimden Açılır kapılar uçurumlara Umutlarım silinir bir bir Gecelere dalarken Gelmez olur sabahlarım Sustuğun zaman..
Neden niçin Sorgu sual soramam Korkarım cevabından Öyle bir an gelir ki Koparım o an Güvendiğim dalımdan Sustuğun zaman…
(şiirlerime değerli yorumlarıyla renklendiren değerli dost A..zade’ye tesekkürlerimi sunuyorum)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SUSTUĞUN ZAMAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SUSTUĞUN ZAMAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sustuğun zaman! Aslında susmak bir çözümsüzlük gibi algılanabilir bir yüzüyle ama,çoğu zaman susmak,sevgide emeği görmemektir.İnsana zül gelende budur.Güzel şiirdi..Kutladım efendim.Selam,saygı...
"Sen sustuğunda tanyeri rengini tutturamıyor, ay kalıbına giremiyor, nehirler akmasını unutuyor, yağmur değil sel akıyor gökyüzünden. Eğer simitçiler yoksa ortalıkta, eğer rüzgâr esip duruyorsa; biliyorum sen sustun yine! Sokaklar boşalmış, fenerler sönmüşse, sen sustuğundan beridir bu! Susunca benimle olduğunu unutuyorum. Sen susunca yemeğin tadı, kitabin zevki kalmıyor. Eğer çiçeklerin boynu bükükse, eğer içimden süslenmek gelmezse bil ki sen sustuğundandır.
Kaybolur duygularım Tutmaz olur ellerimden Açılır kapılar uçurumlara Umutlarım silinir bir bir Gecelere dalarken Gelmez olur sabahlarım Sustuğun zaman..
Neden niçin Sorgu sual soramam Korkarım cevabından Öyle bir an gelir ki ------------------------------------ Dilerim umutlarınız hiç sönmesin, Bu feryadınızı pek çözemedim Acı ile sevgi karmakarışık Dualarınız ne içindir bilemem İnşallah kabul olunur hepimizle
Bu anlamlı şiiriniz için tebrikler,sayın Çetin Kabak'ın şiiri okuması ayrı bir zevk veriyor...
Saygı ve sevgilerimle
sevgim sevgin olsun can dost,saygılarımla
toprak46 tarafından 5/3/2009 10:13:21 PM zamanında düzenlenmiştir.