(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
anladın şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
anladın şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
gecenin zifirinde can havliyle fırladın susadın sabahladın anladın ______________ arkası devam etti sanırım kaldığı yerden yine..
şiir bana seyrettiğim bir filmi anımsattı. the hunger.. çok güzel bir şiir okudum yine sayfandan vurgular harikaydı arkası yarın gibi bekliyoruz şiirlerini.. kutlarım.. saygımla,,
göğsüne sağırlık işleyen dilinde acı ile oynaşır kollar kavuştukça hasrete yollar uzar ihanetle nefesim yanmak için dua olur okundukça lanet söz aslından utanır ve ateştir bir avuç su yıkandıkça aşk’la anla/ma
II
erkeklerden geçerken örümcek ağızlı intikam ördükçe saklar kırık kemiğin besmelesini huu dedikçe şehvet kanatlanır şehadet koyun koyuna düşer ibadet kılsan da farzını günah diye yazılır saadet ve zamandır bir avuç kum teemmümse aşk’la anla/ma
III
sen şimdi kendini arıyorsun derin kazsaydın eğer çukurunu ya peygamberdin ben kuluna ya da kuldun ben tanrına tevazu dağlarında dolandıkça karalar bağlayacak kalbin tavaf ettikçe ışıyacak benliğin değil mi ki karanlık sadece bir yanılsama yanıldın aşk’ım benim karanlığında ki sayıklama ve karanlıktır bir avuç sevi sevdikçe seni anla...
...ne anladın...? anlatsana...!
sevgimle
alicengiz oyunu tarafından 5/2/2009 1:55:27 PM zamanında düzenlenmiştir.
senin kendini varettiğin an'larda onun kendini anladığı noktadır şiir,, bir kasıt var anlaşamamazlıkta,, anladığını düşünmedikçe anlatamadığını düşünür mü insan,,
o kadar güzel şiiri kendi kalemince tanımlamışsın ki dost şair..
bende bir kaç anlamalara dair, anlaşılmayan bir kaç şey yazmak istedim..
korkaktır şimdi adam rüyalarındaki süpermen’i öldürdüğünde anladın
.......................... yar "kahramandır" benim için... babamdır,dedemdir,abimdir,koruyandır,kollayandır,sevendir,yorandır, yeri geldiğinde yerin dibine vurandır ama yine de kahramandır.yıkılmaz,yenilmez... yar "hayattır" öyle dudak ucuna tutuşturulmuş hayatım kelimesi değil ama... hani damardan akan,güldüren,ağlatan,öldüren,dirilten... işte bu yüzden korkmasın adamlar... şiir şiirdi... saygılar...
Kalp Ağrısı tarafından 5/2/2009 11:48:30 AM zamanında düzenlenmiştir.
içtenlikle kutluyorum...