Yüzümü sevgiyle okşayacaksın bir gün, Biliyorum. Ellerine teslim edeceğim bu çürük bedeni Ve ağlayacak gönlüm yıllardır nerdeydin, diye Biliyorum. Gecem gündüz olacak Girsem de karanlığın dehlizine, Ruhum huzur dolacak gittiğimde Biliyorum. Gerilerden ben diye ağlayanlar olmasın Bunca zamandır beklediğim andır bu. Gülümseyecek bedenimin her zerresi Biliyorum Dört döndüm de kaldım Zincirlerden çıkamadım. Senden güçlüsü yoktur, Yoktur ey ölüm senden güçlüsü Biliyorum... Ve saçlarımı savurarak Belki içim sızlayarak Yavrum diye ağlayarak Gene de geleceğim… Huzur tükendi artık Biliyorum. Açıp da kollarımı Sığındım Yaradanıma Bitmiştir ziyaretim dünya hanında Biletimi kesince bekletmezsin Biliyorum. Ardımdan gözyaşı dökmeyin Bir tas su yerine... Bıraktım kendimi onun kollarına Bakmayın sararıp solduğuma. Gönlüm baharına erecek Bu yolculuk bitince Biliyorum. Hadi… Gel artık. İşin çoktur biliyorum Ama dünya hanında da Benim yerim yoktur Sen de bil bunu Ve gel gayri Kızım duymadan Oğlum uyanmadan Kardeşlerim hissetmeden Kimse bilmeden… Şiirlerim de öksüz kalacak Biliyorum Ve her şeye rağmen Seni davet ediyorum.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Davetim Sanadır şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Davetim Sanadır şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
davetini duydukta geldik serap hoca..ama bu davet başka davet..neden bu karamsarlık...tamam hepimiz bir gün ..taaa önceden kesilmiş biletlerimizi alıp bu davete katılacaz ama bu kadar acaele niye..şiirler öksüz kalmasın.sevenler de sevdiğinden ayrılmasın...biliyorum bu bir şiir ...ama şiir şairini anlatır derim ben herzaman..yanlızca bu seferlik şairini anlatmayan bir şiir okumuş olmayı dileyerek çıkarken sayfanızdan...sonsuz saygılarımı birakıyorum size.tebrikler bu bu mükemmel şiire
Gel artık. İşin çoktur biliyorum Ama dünya hanında da Benim yerim yoktur Sen de bil bunu Ve gel gayri Kızım duymadan Oğlum uyanmadan Kardeşlerim hissetmeden Kimse bilmeden… Şiirlerim de öksüz kalacak Biliyorum Ve her şeye rağmen Seni davet ediyorum. ..................... Şiir çok güzel olmuş Kutlarım efendim
Ölüm yazılmış bir güzelleme.. İnsan bazan bu gibi melankolik metaforlar yaşıyor,bulunduğu şartların etkileriyle.. Bir de hakikaten onun her yaratılmışın kapısını ama geç,ama erken çalacağı gerçeği de hep bizimle birlikte,yanıbaşımızda.Çok güzl dizeler Serap hanımkutluyorum.Selâm ve sevgiyle.
Gecem gündüz olacak Girsem de karanlığın dehlizine, Ruhum huzur dolacak gittiğimde Biliyorum.
böyle güzel anlatınca siz korkunc gelmiyor ölüm...gelin olur gibi gitmek...sessizce....ben ölürsem isimli şiirimsimin son kısmını paylaşsam kabul edermiydiniz...
Türkü tadında olmalı gidişim Düğün alayı gibi süslenmeli Gelin edasıyla giyilmeli beyaz Başıma gülden taç takılmalı Yavaşça susmalı notalar
ÇOK ÇOK GÜZEL İÇİNİZİ SÜPER BİR DİLLE İFADE ETMİŞSİNİZ KUTLARIM AMA BU SESSİZ DAVET İSYAN NİYE HAYAT YORGUNU BİR YÜREK SESİMİ BİLİNEN BİR BEKLEYİŞİN GİZLİ VEDASIMI NOLURSA OLSUN SAGLIK UZUN ÖMÜRLER DİLİYORUM GÖNÜLLÜDE OLSA GİDİŞİZİZ VEDALAR ACIDIR SEVGİ SELAMLAR
Ölüm denilen gerçek her an yanıbaşımızdadir ve kaçınılmaz ölümden. Ölüme davetiye çıkarmakla, aslında dikkat çekmek istiyorsunuz, onu anladım. Yoksa kim ister ki, kim çağırır ki ölümü.. duyarlı yüreğinsahibini, yani sizi gönülden kutluyorum...
Uykudan uyanmadan, oğul ile kız ve hissedemeden kardeş
Sen gül kokulu, cân ana'y/m/ı, kardeşi/mi, alıp götürecek...
________________
Ölümü beklemek;
İstemek bu denli, kırgınlığı haykıran bir, heyecanla!
Biliyor musun;
ardımda, iki can özüm olmasa,
bırakmaya kıyamadığım (aslında, vaktim geldiğinde gideceğim ya! işte) bende gitmek istiyorum...
Eğer gelirse sana;
bana da gönderir misin...