(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yalancı Falcı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yalancı Falcı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Görmüyor musun falcı Yok, sevilesi bir erkek bu dünyada…
BİR ERKEK OLARAK SİZE KATILIYORUM... ADIMIZI ÇIKARTAN HEMCİNSLERİM UTANSIN.. UMARIM OKURLAR BU ŞİRİ DE, ÇEKİ DÜZEN VERİRLER KENDİLERİNE.. ÇOKKK HAKLISINIZ... KIZGINLIKLA DA SÖYLESENİZ, EN DOĞURU CÜMLELER, KIZGINLIK ANINDA SÖYLENİR... SİZ BİLMEYENLERDENMİSİNİZ? :))))) SEVGİYLE KALINIZ.
"İnan desende inanmam artık sana Yalanlarınla boş yere umuda bağlatma Görmüyor musun falcı Yok, sevilesi bir erkek bu dünyada… "
İçtenlikle yazılmış bu dizeler beni gülümseti, falcılara inanmak hurafe olsa da yine hissettiklerimizden birşeyler çıkarırlar ne diyelim onlarında ekmek kavgası...:) Hoştu ve yürekten kutladım
Kaleme aldığım bir şiir de bana da "Döner üç vakte kadar demişti... FALCI KADIN" yalan söylemiş meğerese, yalanını da vurdum yüzüne zaten şiirin 2. kıtasında... ama bir de baktım ki sadece ben değilmişim bu dertten müzdarip... Merhabalar "FALCI KADIN"zede şair arkadaşım... Yorumuna sağlık haz alarak okudum... Paylaşımın için de ayrıca teşekkür ederim.
Evet bir yerde haklısın, falcılar yalan söyler. Sevilesi erkek yok sözüne katılamıyacağım, sevilesi kadın varsa bil ki sevilesi erkek de vardır. Kimi bulur kimi bulamaz , kader bu. Gönlünce olsun herşey güzel kardeşim. çok güzeldi, yüreğine sağlık.
Tabiii canımmmm bende katılmıyorum artık zaten... En azından yakın çevremde bir elin parmakları ile sayılabilecek kadar var... Şaka şaka tabii ki... Biraz serzeniş, biraz kızgınlık, biraz espiri barındıran bir şiirdi bana göre... Nazik yorumuna çok teşekkür ederim. DağlıAli abiciğim... Saygılarımla...
İnan desende inanmam artık sana Yalanlarınla boş yere umuda bağlatma Görmüyor musun falcı Yok, sevilesi bir erkek bu dünyada…
Falcı yalancı ise yalan her kötülüğün anasıdır, yalancılar resmen ruh hastasıdır, Yalan ile beslenir falcı ceya adamdan umma medet Sonun mutlaka oluyor nedamet!..
benim şşirlerimin hemen hemen hepsinde mutlaka yalan dışlanan bir kavramdır!...
Yala olcak kısmetleri bile olumsuzu çevirir, yani yalan yılandan da çok tehlikeli bir şeydir. ortat karala kutlarım sizi.
Gündüzler de geceler kadar karanlık Hani görüyorum dediğin o aydınlık Fallarınla ruhumu aydınlatsan da bir anlık Her günün sonu yine yalnızlık değerli şiir dostu ben burasını çok beyendim banada uydu aldım gidiyorum yerine sayfanıza bir demet kırçiçekleri bırakıyorum yüreğinize saglık kaleminiz varolsun saygılarımla zaralıcan
İnan desende inanmam artık sana Yalanlarınla boş yere umuda bağlatma Görmüyor musun falcı Yok, sevilesi bir erkek bu dünyada…
Hani aydın beinlerin falcıya,cinciye inanmaması güzel...... Olsaydı blgisi kendini kurtarırdı falcı...... Ama dünyada yok sevilesi erkek YOK.....katılmıyorum Her gönülün seveceği çeşit var, yeterki sevmeyi bilelim.... Kutluyorum saygılAR
Beklediğin günler yakın diyor falcı Her günün acısı içimde sancı İnanasım gelmiyor yalancı falcı Yalnızlık sarmış geleceği olmuyor davacı
Gündüzler de geceler kadar karanlık Hani görüyorum dediğin o aydınlık Fallarınla ruhumu aydınlatsan da bir anlık Her günün sonu yine yalnızlık
İnan desende inanmam artık sana Yalanlarınla boş yere umuda bağlatma Görmüyor musun falcı Yok, sevilesi bir erkek bu dünyada…
--------------------------------- Hem falcı dersın bu neden Falına inanmazsın sebep Bazen güldürür,bazen verir bir umut Gecenin karanlıkları korkutur insanı Hele sevdalıysan çek çekebildiğin kadarıyla Gündüzün karanlığı ise bir umut ışığıdır Görmek istediğini göremezsin Sevdanla ruhun aydınlanır yalnızlıklarınla
Yalanlarınla boş yere umuda bağlatma
Görmüyor musun falcı
Yok, sevilesi bir erkek bu dünyada…
Öylemi dersiniz. Selam ve sevgilerimle.