Yangınlar sarmış çepeçevre her bir yanımı Ateşi yaksa da öldürmüyor O’ndan gelen Hiçbir acı, acı değilmiş Sen’den gelen Her acının her yangının sonunda Beni Sana bağlamış Sen yapmış Acılarım Sen’inle dinmiş, Ağlamak zevk verirmiş meğerse uğruna Her döktüğüm gözyaşı Beni ben, Sen’i ben yapmış, Farkına varmasam da Ne kadar yaklaşmışım Sana Ne kadar içimdeymişsin “Bugün benim için ne yaptın?” dersin Belki de hiçbir şey yapmamışım Ya da çok şey... Yeni anlıyorum sevgini Neden geç kaldım ki Sen’i bende bulmak için Hep acılarla yaklaştım Sana Mutluluklarda unuttuğumun farkına Ne kadar geç vardım Ne kadar bedensizmiş aşkın Ne kadar büyükmüş içimde büyüyen Hiçbir aşk yerini doldurmazmış anladım Bana güneşler yolladın karanlıklardayken Yağmurlar yolladın yangınlardayken Bu ne büyük bir aşk beni Biz yapan Aynan olayım istedin Acılarını aşklarını verdin Hüzünlerini kederlerini... Mutluluklar yaşattın kısa da olsa Ve o mutlulukları aldın elimden Tatlar da acılar da tutkular da her şey Senden Tattırıyorsun biliyorum seversin beni Sevmesen uğraşmazdın benle bu kadar Sen benim Sana sevgimi sınadın Ne kadar hammışım, olgunlaştırdın Ben hep erteledim seni Sen beni hiç ertelemedin Sen sevdin Sen sevgiyi aşıladın içime Sen bendin ben Sen çok geç anladım Hayat ne zormuş hayat ne kolaymış Sensizlikte zorlanırmış insanlar Seninle doğarım her gün yeniden Senin senaryosunu yazdığın bir filmde Sadece figüranmışım çok geç anladım Sen severmişsin beni biliyorum Yoksa ilgilenmezdin benle bu kadar Ben de Sen’i unuttum sanma Atan kalbimin her pompalanışında Aldığım her nefeste hep Sen oldun Sen bendin, ben Sen Biz’i Sen yarattın Ben, ben değilim artık Sen bensin biliyorum BİZ diyebilmek kolay değil Beni Biz kabul eyle Eyle ki aşk-ı saadete ulaşayım...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİZ (Aşk-ı Saadet) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİZ (Aşk-ı Saadet) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yangınlar sarmış çepeçevre her bir yanımı Ateşi yaksa da öldürmüyor O’ndan gelen Hiçbir acı, acı değilmiş Sen’den gelen Her acının her yangının sonunda Beni Sana bağlamış Sen yapmış Acılarım Sen’inle dinmiş, .............................................. kutlarım efendim mükemmel bir eser yüreğinize sağlık saygılar selamlar sizide sayfama beklerim
Yangınlar sarmış çepeçevre her bir yanımı Ateşi yaksa da öldürmüyor O’ndan gelen Hiçbir acı, acı değilmiş Sen’den gelen Her acının her yangının sonunda Beni Sana bağlamış Sen yapmış Acılarım Sen’inle dinmiş, Ağlamak zevk verirmiş meğerse uğruna Her döktüğüm gözyaşı Beni ben, Sen’i ben yapmış, Farkına varmasam da Ne kadar yaklaşmışım Sana Ne kadar içimdeymişsin “Bugün benim için ne yaptın?” dersin Belki de hiçbir şey yapmamışım Ya da çok şey... Yeni anlıyorum sevgini Neden geç kaldım ki Sen’i bende bulmak için Hep acılarla yaklaştım Sana Mutluluklarda unuttuğumun farkına Ne kadar geç vardım Ne kadar bedensizmiş aşkın Ne kadar büyükmüş içimde büyüyen Hiçbir aşk yerini doldurmazmış anladım Bana güneşler yolladın karanlıklardayken Yağmurlar yolladın yangınlardayken Bu ne büyük bir aşk beni Biz yapan Aynan olayım istedin Acılarını aşklarını verdin Hüzünlerini kederlerini... Mutluluklar yaşattın kısa da olsa Ve o mutlulukları aldın elimden Tatlar da acılar da tutkular da her şey Senden Tattırıyorsun biliyorum seversin beni Sevmesen uğraşmazdın benle bu kadar Sen benim Sana sevgimi sınadın Ne kadar hammışım, olgunlaştırdın Ben hep erteledim seni Sen beni hiç ertelemedin Sen sevdin Sen sevgiyi aşıladın içime Sen bendin ben Sen çok geç anladım Hayat ne zormuş hayat ne kolaymış Sensizlikte zorlanırmış insanlar Seninle doğarım her gün yeniden Senin senaryosunu yazdığın bir filmde Sadece figüranmışım çok geç anladım Sen severmişsin beni biliyorum Yoksa ilgilenmezdin benle bu kadar Ben de Sen’i unuttum sanma Atan kalbimin her pompalanışında Aldığım her nefeste hep Sen oldun Sen bendin, ben Sen Biz’i Sen yarattın Ben, ben değilim artık Sen bensin biliyorum BİZ diyebilmek kolay değil Beni Biz kabul eyle Eyle ki aşk-ı saadete ulaşayım...
tebrik ederim yüreğine sağlık şiir ve seslendirme güzel uyum içinde tebrik ederim.saygılar
Çok teşekkür ederim nazik yorumlarınız için. A..zade seslendirince ben bile ağladım yazarken hissettiğim duyguları tekrar yaşattı bana... Saygılarımla...
Sen bendin, ben Sen Biz’i Sen yarattın Ben, ben değilim artık Sen bensin biliyorum BİZ diyebilmek kolay değil Beni Biz kabul eyle Eyle ki aşk-ı saadete ulaşayım...
Güzel dizelerinizi yürekten kutluyorum. Saygı ve selamlarımla.
Çok teşekkür ederim... Sizlerle buluşmuş olmaktan dolayı çok mutluyum... Sizlerin arasında kendimi bir şiir akademisine kabul edilmiş gibi hissettim... Saygılarımla...
Ağlamak zevk verirmiş meğerse uğruna Her döktüğüm gözyaşı Beni ben, Sen’i ben yapmış, Farkına varmasam da Ne kadar yaklaşmışım Sana Ne kadar içimdeymişsin “ Yüreğinizin aynası olmuş kaleminiz.tebrikler çok güzel bir şiir okuyarak
yeni şairler yeni tatlar demektir..hoşgeldiniz aramıza..saygılar efendim..yeni şiirlerinizi beklicez..malum ste kalabalık takibi zor... siz hatırlatın her ekledikce bize..saygılar.
Berna kardeşim hoşgeldin Güzel şiirinle hüzün, mutluluk verdin Biliyorum güzel duygularla dolu geldin Umarım aşk-ı saadete ulaştın geldin.
Şiirin aşk destanı gibi. Hüzünle mutluluğu harman etmişin. Çok beğendim canım. Seni burda gördüğümde, bu harika aile ile tanışmış olmanın mutluluğunu bir kez daha yaşadım. İyi ki sizi tanıdım.
Hoşbuldum ve teşekkür ederim... Ben yangınların içerisinde gerçek aşkın anlamını çözmeye çalıştım dizelerimde... Bende seni tanıdığıma çok mutluyum... Sevgilerimle...
Saygılar benden... Ne mutlu ki bana sizin gibi bir üstaddan övgü dolu sözler aldım... Sizlerin içinde böyle bir akademide dilerim kendimi çok daha fazla geliştiririm... Teşekkür ederim...
tatlım ilk şiirini ve seni burada görmek ne hoş... şiirini tebrik ediyorum ve daha nice güzel dizelere diyorum canım... yazdıklarını paylaşıp övgüler alacağın kendini daha da geliştireceğin bir yerdesin artık...
biz ailece burayı istila ettik galiba hadi hayırlısı:))
sevgilerimi bırakıyorum sayfana ve bir dolu öpücük...
hoş geldin aramıza berna^cığım............. gerçi sen zaten benim canımsın,ama burada olman çok güzel.......... o güzel şiirlerini paylaşacağız burada........... işte ilk dizelerin.......... harikasın canım.......... tebrikler gönlüm dolusu sana...........
resimde senin biliyorum,sayfana ilk kendi resminle çok yakıştın............. sevgilerimle kızım..........
Hoşbuldum teyzemmmm...... Desteklediğiniz için asıl ben teşekkür ederim.... Bundan sonra elimden geldiğince ve haddimce şiirlerimi sizlerle paylaşacağım... Tekrar yorumun ve desteğin için çok teşekkür ederim... Sizi Seviyorum...
Yüreğinize sağlık...