1 İzbeliğine gömüldüğüm karanlığın esareti içinde ezgilerin tınısıyla gelen bir hicran belki de bu yüzden anlatamıyordum günün yorgunluğunu geceye ya da sevdiremiyordum gündüzü geceye...
I Kıyısında dururken esrimiş yüreğin heybesine sığındığım annemin kayıp kokan pişmanlıklarıyla gel-gitler yaşadığım günlerin gün geçmez dediğim saatlerin geceye ihaneti miydi? Son sözlerin…
2 Yaşama aykırı gölgelikler yumağında buldum seni hüzünle sarmalanmış bir surettin gizemli gözlerine tanık oldum gizeminde yitirirken ihanetleri yatağına sığmayan bir ırmak gibi sessizce dalıyorum koynuna solgun geceye inat sar beni diyorum gururunla...
II Farkında değildin oysa her şey yarım kalıyordu yokluğun acımsı tadına varmayı sen adadın ne anlamlar yüklüydü düşlerime senin kaleminden infazlar ise suskun yürekte bir bedbahtı haberin yoktu uyanış belki yüreğinden geç koptu ama bende uyanışını bekleyen bir kahroluş vardı...
... Acizliğimin göstergesiydi aynayı yüzüme değil de yüreğime tutmak kaybedişin nedeni saydamlaşmaya yüz tutan yüreğimdi her gözde her fikirde şefkati kondurduğum ellerin vardı yabana atılan cam tırnaklar soyut aşkın gölgesine sığınmış kalkanlar—dı...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
RUHUN YANKISI II şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
RUHUN YANKISI II şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
YÜREĞİNİZE SAĞLIK...KUTLARIM....
SAYGILAR....