(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
üstad şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
üstad şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
üç farklı noktadan her halini gördüğüm insanlığım sana sesleniyor adamlığım ...................................... derinliği olur bazı şiirlerin ve okuyan sayfada kalır uzun süre satır aralarından kayboeder kendini.tebrikler
bir şiir, bir şarkı veya sanatın, bir resim veya sanatın herhangi dalındaki bir eser insanı alıp bir yerlere götürüyorsa ve içinde bırakıyorsa çıkmasın diye duygular,,
İmkanla imkansızın arasından sızıvermiş Şiir. Sözün bittiği yere çekmiş bizi Şiir. Söze yasak Şiire geç dediğimiz yer Şiir yazılan değil yapılan yer oluyor. Ve bu Şiir ruhuna çağırmış tüm iyi Şiirleri, ustaca susulmuş tüm büyük Şiirleri. Tebrikler Şair. Seçki hakkıdır.
elim aklı yazıyor elim haklı yazıyor elim elinin üzerine çinli bir kızın ismini yazıyor ============================== El yazar, düşünür beyin, hep böyle ilginç ve kendini aşmışları değin... Kaleminiz daim olsun.
biz basmakalıp bir düşünceyi mıhlarken geceye o babili düşünür benden geçip kendinden geçip ..........................Şiir çok güzeldi Efendim Kutlarım,selamlarım
Sayfanıza geldiğimde; Şiir okuyacağımı biliyorum.Hem okurken tad alacağımı şiirden hemde düşündüreceğini dizelerin. Yine, yeniden çok güzel ve anlamlıydı. Kaleminiz ve yüreğiniz var ola. Kutlarım güzel yüreği. Saygılarımla dua ile.
ve şimdi bütün yargısız infazlarıma karşın şiir başlasın diyor üstad
"ve el yazısıyla yaz evlad"
biz basmakalıp bir düşünceyi mıhlarken geceye o babili düşünür benden geçip kendinden geçip
"ve hitit yazısıyla konuşur sokaklarda"
üç farklı noktadan her halini gördüğüm insanlığım sana sesleniyor adamlığım
"ayak direme bana bu şiirde"
elim aklı yazıyor elim haklı yazıyor elim elinin üzerine çinli bir kızın ismini yazıyor
"yerle cepken arasında"
ve şimdi bütün kelime oyunlarıma karşın şiir bitsin diyor üstad
"ve el yazısıyla yaz evlad"
denizdeki kırılma..
Yürekte yaşayarak dizeler ilmek ilmek işlenmiş satırlara ve gönülden gelen yüce duygular ile yazılmış, beğenerek ve saygı duyarak okuduğum şiir olmuş. Şiir etkili bir söylem biçimini yakalamış. Bu şiirinize ustalıkla yön verişinizi, duygu ve düşünceyi mısralarınıza kusursuz bir şekilde aktarılmış… Beğenerek ve saygı duyarak okuduğum bu şiirinize MERSİN'DENsayfanıza başarılarınızın devamı dileği ile sevgi ve saygılarımı getirdim. Lütfen kabul buyurunuz. Her şey sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olsun SAYGILAR.
Bu içten dizeleri Yazan yüreğin Kalemi daim olsun..Mutluluk yüreginizden tebessüm yüzünüzden asla eksik olmasın...
... ve şimdi düş diyor bir bilinmezin peşine en edeplisi kendi lisanında edipce "tırnak içinde" zaman zaman kendi ile oynaşmış eline el bu işte kiminde yazmaya yarar kiminde...
"elim aklı
elim haklı
elim elinin üzerine
çinli bir kızın ismini yazıyor"
Şiirce, şiirle kalın...
Saygılarımla.