(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
........Dans şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
........Dans şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sarılmış dans ederken koyun koyuna sırası mı es’in kız çekti elini kolunu ah kemancı neredesin
istediğin kadar yanlış söyle şarkıyı umurumda bile değil aldırmam söze
ama bastır şu yayı diyeze diyeze
şiirdeki mısraların duygu ve düşünceyi ifade ederken, anlam yüklü olması ve en etkili biçimde bu duygu ve düşünceyi ifade edebilecek donanıma sahip olması gerekir. Elbette bu da: Duygu ve bilgi yoğunluğunun, kültür birikimi ve doğuştan gelen edebi bir yetenek ile uyumlu ve ahenkli birlikteliğini gerektirir.
Bütün bunlar göz önünde bulundurulduğunda: Sizin bu şiirinizin tamamına hakimiyetinizi ve şiire ustalıkla yön verişinizi kutlarım.
Beğenerek ve saygı duyarak okuduğum bu şiirinize Erzurum’dan sayfanıza başarılarınızın devamı dileği ile sevgi ve saygılarımı getirdim. Lütfen kabul buyurunuz.
Her şey sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olsun
Bu içten dizeleri Yazan yüreğin Kalemi daim olsun..Mutluluk yüreginizden tebessüm yüzünüzden asla eksik olmasın... Sezai Binici/umut_adam/Erzurum.. Saygılarımla
şu romantik ortamda sevdiğinde dans ederken hiç umrunda olmuyor müziğin nasıl geldiği senin için sevdiğinle dans etmektir bu sarılmanın kendini kaptırıp gittiğinde gözgöze geldiğin anı düşündükçe büyüyür gözünde büyüm duygular o müziğin kemanın sesi hiç bitmesin istersim
sevgili arkadaşım o duygu yaşadım şiiri okudukça kalemine yüreğine sağlık
çok güzeldi, tatilde olduğum için pek yorum yazamıyorum biliyorsun ama seni hep okuyorum Celal ve bundan da büyük bir keyif alıyorum, sevgilerim çokça arkadaşım...
Kelimeleri kullanışınız çok iyi, hiç anlamadım şiiri okuduğumu bile ama nerdeyse ezberledim. Bir kaç defa daha okuyacağım kesin ezberlerim. Yazdığınız her şiiriniz ve kaleminiz ezberletecek gibi olsun.
Sevgili Dostum; Uluslararası bir şenlikten çıktım, yazdığım iki çocuk oyunum sahne aldı, tatlı bir yorgunluk var üzerimde, bir şiir atacaktım şiirine rastladım, müzisyen ruhunla eslemiş, inceden basmayan müzisyen amcaya sitemlemişsin, şarkıyı unutsa da yanlış söylese de lades deyip, solisti pas geçmişsim, şiir yanındaysa sesi iyi oturmuş, ahenk çok hoşuma gitti!
Kısa süre sonra deneysel bir şiir dinletisi düzenliyor balaban Kent Şairleri, balaban Kent Oyuncuları da birçok sanat dalından sunumlar gerçekleştirecekler ve yorumlayacaklar! Elbette, bu gösteriden haberin olacak, birçok şair dostum gösteriye gelecekler, tanışacaksınız, hazır olmanı öneririm, fotoğraf sanatçıları da fuayede sergi açacaklar, şimdiden bize biraz daha yaklaşacak günleri özle, özlemle bekliyorum, haftaya salon ve gün tespiti yapıyoruz!!!
Öyle bir girmişiniz şiire ki inanılmaz derinlikler açtı ufkumda bu dizelerin sonu gelmezse yazık olur öyle güzel ki yüreğiniz ve kaleminiz hep böyle aksın geleceğe
tebrik ederim hocam..