(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
“ö.ç.m” den Çerkez Güzeli şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
“ö.ç.m” den Çerkez Güzeli şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çetrefilli sevdamın çetelesini Çevrene işleyeydim Çerkez Güzeli Çırak olaydım sana çıldırasıya Çelengin işleyeydim Çerkez Güzeli .... Bence güzel bir deneme. Ki denemeyi aşmış güzel bir şiir çıkmış ortaya dost. Selam ve saygılarımla.
Şiiriniz güzel, teşekkürler. Ancak, Çerkez yazılımına dikkat çekmek isterim. Aslı Çerkes'dir. Hep Çerkez olarak kullanılır halk arasında, neden bilmem. Belki Türkçe fonotik kurallara daha uygun olduğundandır. Saygılarımla.
Ben de tereddüt ettim yazarken. Sözlüğe baktım bu kelime için. "Çerkez" yazıyordu. Aslında herkes "Çerkes" şeklinde telaffuz ediyor. Teşekkür ediyorum.
Çevrene işleyeydim Çerkez Güzeli
Çırak olaydım sana çıldırasıya
Çelengin işleyeydim Çerkez Güzeli
Başarılı ve anlamlı dizeler.İlk aliterasyon denemeniz olmuş ve harika.Kutlarım içtenliklerimle değerli şair.