Peygamberimiz[s.a.v]muhammedimiz... bizim elçimiz... müslümanlığın ışığı... sen teksin.. ve bir daha gelmeyeceksin... Allahım cümlemize peygamber sabrı versin..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.....MUHAMMEDİM... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
.....MUHAMMEDİM... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sacma olmus bence hemde cok sacma tolstoyun sevgi nerede ise tanri oradadir adli kitabida hic bir sey degildir hatta acik acik incil ve hiristiyanlik ögeleriyle doludur ama dünya klasiklerindendir. zira insan ne ile yasar? da ayni yazarin bir baska fiyaskosudur ama dünya klasigidir, bence din siirlerde kullanilir mi kullanilir. zira bizimkiler kullanmadigi icin ya da kullanmayai istemedikleri icin cok geri bir edebiyat pesinde kosmaktadirlar. siir ve resim hakkinda konusmayacagim. ama din bir sekilde artik edebiyatin icine nüfus etmeli diyorum zira edebiyat ölmeden buna ihtiyac vardir.
Peygamberimiz[s.a.v]muhammedimiz... bizim elçimiz... müslümanlığın ışığı... sen teksin.. ve bir daha gelmeyeceksin... Allahım cümlemize peygamber sabrı versin...
ŞİİRSEL YANI ÇOK DÜŞÜK,BİRAZ DAHA ÇALIŞMA YAPSAYDINIZ İYİ BİR PARÇA OLABİLİRDİ...
Bu şiir hakkında bu kadar tartışma olması beni üzdü :( ve gerçekten çok kırıldım farkındaysanız o günden sonra siteye şiir asmadım.. herkesin görüşlerine saygı duyarım.. saygılarımla...
çok ayıp şey bunlar..hiç kimse bu şiiri kaldır..bu ne biçim şiir...bu şiirin yeri burası mı diye bir karalama içinde olmamalı..ne varmış ki bu şiirde...ben beş vakit namaz kılmam...taassup biri de değilim..ama dünyanın ve islam aleminin kabul ettiği bir yüce peygamberimize yazılan tasavvuf kokan bir şiirinin bu kadar da malzeme yapılıp, bir bardak suda fırtına koparmak da nesi ? çok yanlış...hiç kimse kimsenin istediği gibi şiir yazmak zorunda değildir..insanlar robot değildir...maşa da değildir...olmamalı da...ben arkadaşımızın dini politikaya âlet ettiğine de inanmıyorum...dün nasıl ATA'mız için Ankara'lara gitmişsek bugün de bu şiiri laik bir vatandaş olarak sîneye çekmek durumundayız. mesla bir öğretmen arkadaş benim siteme bu Ankara yürüyüşüyle ilgili yazı ve şiir gönderdi ben hemen sitemde yayınladım gurur duyarak ve bir de ATA' mızla ilgili sitemde bir şiirle duygularımı ifade ettim...bunu laf olsun diye de söylemiyorum...yoksa kraldan kralcı kesilip" vay burası şiir galerisi mi? bu şiirin bu sayfada ne işi var ? " gibi çocukça bir panikleme niçin ?ben çok beğendim..yürekten kutlarım...ama ne zaman din politikaya âlet edilirse o zaman ilk önce ben karşısında olurum ki iyi niyetli ve vatansever, dürüst bir insan da zaten bunu yapmaz...teşekkürler...saygılarımla...
oktayzerrin tarafından 4/17/2007 2:07:04 PM zamanında düzenlenmiştir.
Keşke şiirini biraz daha yağun ve uzunca yazsaydın. Peygamberimizin sevgisiyle dolu olman çok güzel ama bunu ancak onun sevgisiyle dolu olanlar anlayabilir.. Sen yazmaya devam et!! Saygılar!!
yoruma bak dedirtecek cinsten
ne çok seviyoruz olayları saptırmayı
bu kadarına da pes doğrusu
benim tepkim neye idi siz nasıl anlamışsınız
burası bir şiir sayfası mı? öyleyse şiir yazın efendim
sevdiğiniz resmi koymak ve sonra da maneviyata sığınmak da neyin nesi
Keşke şiirini biraz daha yağun ve uzunca yazsaydın. Peygamberimizin sevgisiyle dolu olman çok güzel ama bunu ancak onun sevgisiyle dolu olanlar anlayabilir.. Sen yazmaya devam et!! Saygılar!!
estafurullah ben sizi rahatsız etmek maksadında değildim.sadece fikrimi beyan ettim, yazmak zorunda da değildiniz.sonuçta bilgi ve doğruluk iktidarı değiliz hiçbirimiz.
Resim'e ve söyleme bir itirazım yok. Elhamdülilillah ben de Hazreti Peygamber'imi severim.
Ancak bunu şiir başlığı altında ifşa etmek ne demektir anlamadım.Bari bir şiir yazma lutfunda bulunsaymışınız... Yani sonuçta şiir başlığı altında yer alan bir sayfa, garip yani. Fotoğraf galerinize de pekala ekleyebilirsiniz bu resmi isteyen üyeler oradan da görebilir. İtirazların dini bir yönü yok bence, siz börtü böcek resmi koysanız da bu itirazları alacaktınız kesinlikle.
ne alaka karya ben sizlerle bu güzel resimi paylaşmak istedim eger görmek istemiyorsanız benim sayfamı açmayın bu kadar basit... sevgi ve saygılarımla...
MELİSA tarafından 4/10/2007 8:49:19 PM zamanında düzenlenmiştir.
Eklediğiniz resim başlı başına bir şiir zaten...
Yürekten kutluyorum sizi...