(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Eylül şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Eylül şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Cehennem sıcaklığındaki yüreğim. Eylül yağmurlarıyla sırılsıklam olsa, Ve...Şubat soğuklarıyla çözülse hüzünlerim. Sonra... Baharda yeşerse kardeşlik umutlar
KISA BİR DÖRTLÜKLE DÜNYALARI ANLATMIŞSINIZ KUTLARIM İŞTE ŞİİR BU AZ SÖZLE,ÇOK ŞEYLER ANLATABİLME SANATI SEN BU SANATI İYİ İCRA ETMİŞSİN KUTLARIM Gönül soframı ziyaretinizden ONUR ve GURUR duydum Gönül soframda pekçok TAŞLAMA bulacaksınız beklerim
Cehennem sıcaklığındaki yüreğim. Eylül yağmurlarıyla sırılsıklam olsa, Ve...Şubat soğuklarıyla çözülse hüzünlerim. Sonra... Baharda yeşerse kardeşlik umutlarım...
dört dörtlük bir dörtlük olmuş "Cehennem sıcaklığındaki yüreğim" bu üç kelimeyle ne şiirler yazılır:) anlatımı çok beğendim.. hüzünlerinizin çözülmesi, umutlarınızın gerçekleşmesi dileklerimle. dün int. bağlantım koptu okuyamadım şiirinizi, kusura bakmayın ama bugün okudum:).. lütfen arayı soğutmayın yazmaya DEVAM EDİİİİİİİN. böyle güzel bir kalemden daha ne mısralar dökülür.. sonraki şiirinizi de sabırzızlıkla bekliyorum selam sevgi ve dua ile emine demirci/ego
duyguların mevsimler gibi gidip gelmesi... bir hazan, bir bir bahar ve şubat soğuğu... içimizdeki duygular mevsim mevsim değişiyor bazen... mutlu olduğumuz zamanlar içimizde güneş açması, yada içimizde tomurcuklanan bahar sarhoşlukları, ve yahut, bizi hüzne boğan şubat soğuğu...
kimin böyle zamanları yok ki?
hepimiz yaşıyoruzdur bu ruh halini...
kısacık ama yoğun duygularla yazılmış bir şiir... bir bedende dört mevsim... ve o zamanların içimizdeki dansı...
hoş bir şiirdi... güneşli ve sımsıcak şiirler dileğiyle...
Cehennem sıcaklığında ki yüreğim. Eylül yağmurlarıyla sırıl sıklam olsa, Ve...Şubat soğuklarıyla çözülse hüzünlerim. Sonra baharda yeşerse kardeşlik umutlarım...
bırakın yansın içiniz kavrulsun cehennem sıcağı gibi dayanılmaz olsa da.ancak o zaman yeşertebilirsiniz tohumlarınızı.ve hüzünleriniz dizelerinize eşlik edecektir, siz yazarken size dost onlar görünecektir bir tek...yüreğinizdeki kardeşlik arzusu elbet etrafa da dağılacaktır ve yakındır yeşerecek kardeşlik umutlarınız...
bir dörtlük sadece ama içinde çok şeyler var anlaşılması beklenen...kutlarım.
az ama öz...
Saygılar...