(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
........GEÇTİ DE GİTTİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
........GEÇTİ DE GİTTİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kıymet bilmeyenin tutmam yasını Yeniden doldurdum sevda tasını ---------------------------------------- Dolan sevda tasından içirme sakın Hüzünle keder olur ekmeğin aşın Daima gönlünde eksik olmaz yasın Yeniden derya olur göz yaşların.
güzel dizelerin geçen yıllarımı hatırlattı bana teşekkürler saygılarımla
Kıymet bilmeyenin tutmam yasını Yeniden doldurdum sevda tasını Gönlümün koskoca aşk deryasını Dudağın su gibi içti de gitti AŞK TASINI DOLDURANA AŞK OLSUN..KUTLUYORUM YÜREĞİ VEDE KALEMİ.
Kıymet bilmeyenin tutmam yasını Yeniden doldurdum sevda tasını Gönlümün koskoca aşk deryasını Dudağın su gibi içti de gitti ...................... Şiir tümüyle çok güzeldi Kutlarım efendim
Kıymet bilmeyenin tutmam yasını Yeniden doldurdum sevda tasını Gönlümün koskoca aşk deryasını Dudağın su gibi içti de gitti sitemde olsa güzel bir şiir okudum kutlarım kaleminizi ve yüreğinizi saygılarımla...
Ruhumu zindana attığın o gün.....GÜNEŞ DOĞDU NİSAN AYI GELDİ ÜSTADIM.. Aşkımı bir pula sattığın o gün...... O'NUN ELİNE NE GEÇENE BAK...00000000000 Yalan deryasına battığın o gün.... İYİKİ YALANI ORTAYA ÇIKMIŞ..YATSI MUMU GİBİYMİŞ DEMEKKİ Gönlün bensizliği seçti de gitti.... DEMEKKİ BAHÇIVAN DEİLMİŞ ÜSTADIM PERVİN HANIMEFENDİ..
Sanma ki kalbimde duruyor izin Zaman sile sile geçti de gitti Kalmadı o bağda gülün nergisin Ellerin hepsini biçti de gitti ... Bazen tembellik yapıp güzel şiirleride atlıyorum. Bunun gibi. Sevgi ve saygılarımla.
paylaşımınız için sonsuz teşekkürler........... mutlu ettiniz,var olun.......... kızım iyi,işe başladı yoğun çalışıyor dağarcığında bir şeyler mutlaka vardır............ sizin yereinize de soracam........ sevgiyle kalınız........
Koştukça yorulduk biz bu yollarda Var mıyız yok muyuz çıkmaz fallarda Sevgiyle uzanan elde kollarda Yıllar su misali geçti de gitti
Evet ya Pervin hanım zaman bir su misali neler neler alıp gidiyor yaşamdanBir çoğunun farrkına bile varamadan Çok sonradan anlıyoruz kaynbettiklerimizin değerini Bu güzel dizelere bir nefeste benden Kabul buyurun.
Sanma ki kalbimde duruyor izin Zaman sile sile geçti de gitti Kalmadı o bağda gülün nergisin Ellerin hepsini biçti de gitti
Ruhumu zindana attığın o gün Aşkımı bir pula sattığın o gün Yalan deryasına battığın o gün Gönlün bensizliği seçti de gitti
Kıymet bilmeyenin tutmam yasını Yeniden doldurdum sevda tasını Gönlümün koskoca aşk deryasını Dudağın su gibi içti de gitti
evet kıymet bilmeyene verilecek en güzel cevabı verdin bizler adına bu güzel şiirinle. Her nekadar bir kırgınlık kalsada yaşamışlığımızda..yada unutamamanın kırıntıları yüreğimizde..güzeldi hayfımızı aldı gidenden..gönül tasın bidaha hayırsızla dolmasın diyerek saygılarımı gönderiyorum size ve kaleminize.
Şarkı tadında güzel dizelerdeki sitem edişler çok mükemmel.Yeni sevdalara hazır güzel dizelerde bekliyoruz. Yüreğinizden sevgi hiç eksilmesin...Saygılarımla...
Yüzün, gözün hem de alımlı sesin, Unuttum inan ki ılık nefesin Yoksun ya yanımda arttı hevesim Sevdam yüreğinden uçtu da gitti.............Bir kuble atıverdim güzel şiirinin yanına. Affola..
Sitem var yürekte diğer yarıya....Güzel bir şiir akmış yine yüreğinizden. Yüreğiniz susmasın. saygılarımla.
Şimdi neresinden tutsan kurumuş bir yaprak gibidir aşk.Dilin yüreğe direnmesi ne mümkün hele ki kaleme. Bütününde buldum kendimden parçaları şiirinizin. iyi geceler olsun şair.
Sanma ki kalbimde duruyor izin Zaman sile sile geçti de gitti Kalmadı o bağda gülün nergisin Ellerin hepsini biçti de gitti
Ruhumu zindana attığın o gün Aşkımı bir pula sattığın o gün Yalan deryasına battığın o gün Gönlün bensizliği seçti de gitti
Kıymet bilmeyenin tutmam yasını Yeniden doldurdum sevda tasını Gönlümün koskoca aşk deryasını Dudağın su gibi içti de gitti
Arkadasım şimdi açtım pcyi sana koştum..... Nasıl güzellik ben alıyorum izninle şiiri.... Çok anlamlı duyguluydu yine Perwin...Çok çok güzeldi.... Mimozalar bırakıyorum sevgiyle dua ile..
sağolasın canım........... mutlu ettin beni.................. ama şiir yorumlarında çok ağlatıyorsun.......... o kadar duygulu ki sesin........... inşş bana da nasip olur........ sevgimle..........
Kendini sen hint kumaşı sandın Bu rüyaya sen kendin de inandın Tanıyan herkesce bil ki kınandın Akıllı her günü bayram sandı da gitti.......Adnan ŞAHİN
buda benden olsun efendim saygılar
Adnan ŞAHİN tarafından 4/19/2009 11:56:06 PM zamanında düzenlenmiştir.
Senin kıymetini bilmeden çekip gidenin yası mı tutulurmuş, tutma valla. Canı cehenneme. Gene çok güzel. Bir şarkı daha okumuş gibi oldum. Yüreğin dert görmesin.
Sanma ki kalbimde duruyor izin Zaman sile sile geçti de gitti Kalmadı o bağda gülün nergisin Ellerin hepsini biçti de gitti ===========================
Zaman herşeyin ilacıdır, Ayrılık her zaman çok ta acıdır. Hayali rüyada başın tacıdır, Aşkı bir rüzgar gibi gelip de geçti....Hakan KURTARAN