hadi sen akrep ol, ben yelkovan... ne güzeldi o an... volkanlar mı patladı, güneş yeni mi doğdu, dünya o an mı kuruldu... seni sevmek ve beni sevmen ne güzeldi. ruhumu sarıp sarmalaman, alıp da kaf dağının ta en başına götürmen ellerimi tutup ne güzeldi...
güneşin içinden sevdayı alman yanman yakman sevmen... gözlerinle sevmen, yüreğinle sevmen... sevmem... ne güzeldi. gözlerinde, sen olmak yüreğinde, can olmak.... sonra... el olmak...
bir gün doğumu ne uzun olur bazen sevileni beklerken... bir gün batımı ne çabuk geçer yürek vefattayken.
ne güzeldi, ne güzel... senin için giyinmek, dolmuş beklemek, sana yürümek. giderken düşler kurmak, dönüşte hülyalarda kalmak ne güzeldi.... kelebek misali uçmak, konmak yüreğine... kaf dağının ardını görmek güzeldi...
gidişinle akrep yelkovan birbirine karıştı. gidişinle kaf dağı yok oldu. gidişinle şarkılar ağladı. gidişine kimse inanmadı... bir derin ah çekti yüreğim, bu iç sızısına gözlerine, ellerine, gülüşüne, yalanına...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İç Sızım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İç Sızım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kutluyorum sevgili Serap; Ne güzeldi dalıp gitmek o dizelerin içinde Ne güzeldi sevgiyi hissedebilmek Sonunda hüzün verse de içime ne güzeldi okumak böylesi bir şiiri.. Çok sevdim hele o ikinci bölümdeki atışmalar bir harikaydı birinci bölüm içine alırken okuru ikinci bölümde adeta okura ne dedi ne dedikilerle dolu bir zaman sunuyor.. Yüreğine sağlık sevgiyle ve sevdiklerinle kal her zaman sevgilerimle...
alıp da kaf dağının, götürüp de kaf dağının ta.. en başına götürmen /
bu dizelerde bir amntık kuramadım alıp da kaf dağının, ta...en başına götürmen / i anlarım
ama üç dize içinde iki kaf dağı , iki götürmek oldukça sırıtıyor ve anlamı yitiyor.
****
"elimizi uzatıp" iki kişinin elinin uzanmasından sonra eylem tekilde devam ediyor, o zaman iki kişi neden el uzatsın !
güneşin içinden sevdayı alman yanman yakman sevmen gözlerinle sevmen yüreğinle sevmen...
*** bölümler arasında bağlantıların zayıflığı ya da tekrar kelimeler bütünlüğü sağlamıyor. Alt alta tek tek yazılan kelimeler şekillendirmeye dayalı.
* **
gidişinle akrep yelkovan birbirine karıştı gidişinle kaf dağı yok oldu gidişinle şarkılar ağladı gidişine kimse inanmadı.... bir derin ah çekti yüreğim... bu iç sızısına... gözlerine, ellerine, gülüşüne, yalanına...
dedim ki: git be yar git artık yolun dönmüş benden geri
YÜREKTEN TEBRİKLER.....