(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
........BİLEMEZSİN Kİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
........BİLEMEZSİN Kİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Karşında durunca yarin hayali Dolanır boynuna aşkın vebali Hasret ateşinde tüter cemali O korda gönlünü dağlayacaksın
şiirdeki mısraların duygu ve düşünceyi ifade ederken, anlam yüklü olması ve en etkili biçimde bu duygu ve düşünceyi ifade edebilecek donanıma sahip olması gerekir. Elbette bu da: Duygu ve bilgi yoğunluğunun, kültür birikimi ve doğuştan gelen edebi bir yetenek ile uyumlu ve ahenkli birlikteliğini gerektirir.
Bütün bunlar göz önünde bulundurulduğunda: Sizin bu şiirinizin tamamına hakimiyetinizi ve şiire ustalıkla yön verişinizi kutlarım.
Beğenerek ve saygı duyarak okuduğum bu şiirinize Erzurum’dan sayfanıza başarılarınızın devamı dileği ile sevgi ve saygılarımı getirdim. Lütfen kabul buyurunuz.
Her şey sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olsun
Bu içten dizeleri Yazan yüreğin Kalemi daim olsun..Mutluluk yüreginizden tebessüm yüzünüzden asla eksik olmasın... Sezai Binici/umut_adam/Erzurum.. Saygılarımla
Henüz kaybetmedin bilemezsin ki Hele bir yalnız kal anlayacaksın Kalbinden sevgiyi silemezsin ki Andıkça kahredip ağlayacaksın
O KADAR DOĞRU ANLATMIŞSINKİ ŞİİRİNDE DİLE KOLAY AYRILIK ATEŞİNİ..HELE HELE GECE OLURDA HAYALİYLE BAŞ BAŞA KALDIĞINDA,SANA ONU ALATAN HERŞEYİN ÜZERİNE HUCUM ETTİĞİNDE,,AĞZINI ELİNLE BASTIRIPTA KİİMSELER DUYMASIN DİYE İCİNE ATTIĞIN HIÇKIRIKLARINI YAŞAMDAN VAZGECMEYE KADAR VARDIRAN O TARİFSİZ HÜZÜNÜ,KOLAY DEĞİL ELBET.YAŞAYAN BİLİR.KENDİMİ BULDUM BİRAN ŞİİRİNİZDE..VE HÜZÜNLENDİM..KEŞKE OKUMASYDIM ŞİİRİNİZİ...BİR DAHA YANMAZDIM UNUTMAYA ÇALIŞTIĞIM O GÜNLERİ YAŞAYARAK. AMA YAŞADIM .ŞİİRİNİZİN NE SUCU VARKİ.. KALEMİNİZE SAĞLIK..ÇOK AMA ÇOK GÜZEL BİR AYRILIK VE AYRILIĞIN GETİRİSİ YÜREK YANGINLARINA DAİR.TEBRİKLER.
Henüz kaybetmedin bilemezsin ki Hele bir yalnız kal anlayacaksın Kalbinden sevgiyi silemezsin ki Andıkça kahredip ağlayacaksın ------------------------------------------
...........BİLEMEZSİN Kİ...
BİR GÜN, BEKLENMEDİK BİR AN DA SENDE RASTLAYACAKSIN O AŞK'A ! GİDİP GELİRKEN HAYAT YOLUNDA... ÖNCE AŞKI ANLA ? SONRA SEVECEKSİN NASIL OLSA ANLAMAYACAKSIN "AYRILIĞIN" NE DEMEK OLDUĞUNU BAŞTA... İYİCE YOĞRULACAKSIN HATTA, O "AYRILIK" DURAKLARINDA... SONRA...SONRA... SENDE TANIŞACAKSIN ACIYLA ! HEM DAHA İLK AŞKINDA !.. " HELE BİR YALNIZ KAL ANLAYACAKSIN..." "AYRILIK" TIRMANACAKTIR HEMEN UYKULARINA ! SEN İSTEDİĞİN KADAR; GÖZLERİNİ SABAH AÇ, AKŞAMLARI KAPA ?... ZAMAN GEÇMEYECEKTİR ASLA ! DÜNYA YUVARLAK OLSA DA..... " BİLEMEZSİN Kİ..." BUNU AMA ; ŞAYET BİR "AYRILIK" , DEMİR ATMIŞSA RÜYALARINA İFLAH OLMAZSIN SEN ASLA !..... " O DEMİR ATILMIŞ HALİN BİLE, YUVA YAPMIŞSA BU TÜR BİR "AYRILIK"YAŞAMINA !.. KAR ETMEZ HİÇ BİR DUA ! HİÇ BİR BİSMİLLAH ! HADİ SANA EYVALLAH !!!!............. --------------------------------------------- ŞİİRİNİZ ÖYLE GÜZELDİ Kİ , BÖYLE DÜŞÜNDÜRDÜ O BANA KENDİSİNİ ! KIVRAKTI AYRICA TABİ, ŞİİR USLUBUNUZUN SİTİLİ !... SİZDİNİZ O YİNE ŞİİRİN DİLİ !..... --------------------------------------------- TEBRİKLER ! DUYURAN VE YAZDIRAN YÜREĞE !...
Onatça tarafından 4/18/2009 2:46:03 PM zamanında düzenlenmiştir.
Pardon pervin hanım karıştırmış olmam imkansız çünkü filiz diye hiç bir arakadaşımda yok burada adınız o şekilde kalmış olmalı hatrımda kusuruma bakmayın sevgimle...
Ayrılık sözünün kolaydır dili Uzanır yüreğe o zulmün eli İşleyip verdiği beyaz mendili Bir ömür yarana bağlayacaksın DEĞERLİ ŞAİRE SİZİ OKURKEN ŞİİRLE GEZİNİYORUM KARADENİZ GİBİ COŞKUNUZ TÜKENMESİN ŞİİR DÜNYANIZ OLMUŞ ELBİSENİZ OLSUN GİYDİKÇE GÜZELLEŞTİRİN SAYGILARIMLA
Ayrılık sözünün kolaydır dili Uzanır yüreğe o zulmün eli İşleyip verdiği beyaz mendili Bir ömür yarana bağlayacaksın .......................... Şiir çok güzel olmuş Kutlarım efendim
Henüz kaybetmedin bilemezsin ki Hele bir yalnız kal anlayacaksın Kalbinden sevgiyi silemezsin ki Andıkça kahredip ağlayacaksın
============================= Değerli Şairem, Yüce Allah insanları çift çift yaratmış. Birbirlerini sevsinler diye .. Şiiriniz bana bunu hatırlattı... Yürekten Tebrikler .. Saygfılarımla ..
Ayrılık sözünün kolaydır dili Uzanır yüreğe o zulmün eli İşleyip verdiği beyaz mendili Bir ömür yarana bağlayacaksın
ayrilik kolay gibi görünsede acisi uzun zaman alir gecmek bilmez islenip verilmis bir mendil varsa yaraya baglanacak belki biraz dindirir aciyi ,,,yüregine saglik arkadasim sevgiler,,,