(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
çok teşekkür ederim Oktay kardeşim. Bence senin annen de güzel bir evlat yetiştirdiği için şanslı, elbette sen de.
Devrim kardeşim, inanın boğazımda bir şey düğümlendi, koyversem hıçkıracak gibi. Biliyor musunuz ben hiç dayanamam anne hasreti çekenlere. Hatta bu şiiri yayınlarken tereddüt etmedim değil. Ama ben de aynı acıyı Sevgili Babacığım için çekiyorum. Aynı acılarla dağlanıyor kalbim. Yaşam böyle bir şey işte. Kabullenmek tek çare ve onların olmamızı istediği gibi güçlü olmak, mutlu olmaya çalışmak. Elden ne gelir.
Teşekkür ve sevgilerimle
(Uzunca süre nette olamayacağımdan çok değerli şiirlerinizi okuma şansım olamayacağına hayıflanıyorum)
öznur karayumak tarafından 4/10/2007 8:28:58 PM zamanında düzenlenmiştir.
Tek söyleyebileceğim Ellerinizden hürmetle öpmek...
Anne yüreği işte Çağlamışta gelmiş dizeler..., ben kendi adıma anne diye sesleneceğim bir annem olmadığı için çok duygulandım ve ne mutlu oğlunuza sizin gibi güzel yürekli bir annesi olduğu için.
daha dün akşam hasta annemi ziyarete gittim..saat gece 12 'ye kadar oturdum..dilinden ameiyat olduğu için zor yiyip, içiyor buna rağmen sırf biz evlatları üzülmesin diye arada bir espiriler yaparak biz ona moral verecekken o yaşından daha da olgun davranıp bizlere moral veriyordu.işte bir anne yüreği bu kadar büyük ve engin bir sevgiyle doluydu...kendi derdini unutmuş bana şekerimi ölçtürüp, ölçtürmediğimi soruyordu..arada bir de saçlamı okşamayı ihmal etmiyordu...işte anneler hep böyledir...kendi dertlerini bile evlatlarıı pahasına unutup, onların mutlu ve huzurlu olması için çırpınıp, dururlar...acaba biz evlatlar da annelerimizin bu onurlu sevgi ve ilgilerine gerçekten de lâyık mıyız ? annelerimiz çok önemli varlıklarımız, yaşama sevinç ve sebebimiz, her şeyimizdir...güzel şiirinizi bu düşüncelerin ışığında yürekten kutlarım..ayrıca bir torun sahibi olduğunuzu da biliyorum...Allah torununuzu ve tüm torunları ve evlatları sağlıklı ve mutlu büyütür inşallah...sizi tüm kalbimle kutlarım bir anne olarak...teşekkürler...saygılarımla...
Oğulum, oğul balım Dalım, kanadım, ak bakışlım Yüreği derin, aklı büyük, gözü nurlu yakışıklım Ömrümün varı, canımın kârı Hayırlar yaşa, başın salim olsun her daim.
Hangisini alayım sevgili Öznur hangisini hepsinde yüreğini sermişsin dizelere öylesine içten,öylesine samimi öylesine yürekten dökülmüş ki dizeler daha söylenecek söz var mı diye düşündüm.. Kutluyorum yürekten yüreğine sağlık sevgiyle ve sevdiklerinle kal her zaman sevgilerimle..
Oğulum,oğul balım....Bu sesleniş her şeyi anlatıyor zaten... Allah sağlık ve mutluluk versin oğlunuza ve tüm ailenize... Harika bir şiirdi.Kutlarım.Selam ve Saygımla....
Kısa bi süre önce yaşadıklarımın yoğun etkisi henüz üzerimden silinmemişken şiriniz yeniden yaşattı bana o karanlık günleri.Emeğinize sağlık.kutluyorum selam ve sevilerle .kaleminiz daim olsun .sağlıcakla kalınız.
değerli dostlarım dileklerinize, duygularınıza çok teşekkür ederim.
Sevgili Önder Kardeşim. Sizi o kadar iyi anlayabiliyorum ki. Tıpkı siz gibi ben de Babamı her an hatırlıyorum sevgiyle. Yine de biliyorum ki sevgi öylesi güçlü bir enerjidir ki, asla bedenler gittiğinde gitmez, kalır bizimle daima, bizi korur, bizimle olur. Asıl anlatmak istediğim de buydu işte. Bu duyguyu verebilmekti asıl amacım, umarım bir nebze de olsa başarabilmişimdir.
Değerli dostlarım. duyarlı sözlerinize ve ziyaretinize çok teşekkür ederim. uzun süren bir hasretin anne yüreğine yazdırdığı dizelerimi paylaşan dost yürekleriniz var olsun.
resimdeki şiirime sebep oğlumun ta kendisidir ayrıca sizlerle paylaşmak istedim. Bir kartpostal değil :)
göçmenkuş; annenize ithaf duygulu sözleriniz ana kalbime dokundu. Hiç anne vesile olduğu canı kabul edebilir mi? Aksine canından can katmaktır muradı
Kaya bey. Ne demek istediğinizi anlıyorum. özellikle dikkat ettiğim bir konudur. Bu sevgime rağmen asla bağımlı kimlikte yetişmedi/ler :) Sevgimle sadece yüreklerini doyurdum, ruhlarını besledim. Kişilikli yetişmeleri için gerekenleri ayırt ederek.
Selin Yıldız; sizin her şiirlerimde vurguladığınız şeyler tesdüf bu ya hep benim bilerek, isteyerek yaptığım bir şey oluyor :)
can dostum Neslihancım ben yazarken sen de yazmışsın yine :) o yüzden düzeltme ile hemen yorumunun altında cevap vermek istedim. ortak zamanlarda benzer yaşamadığımız oldu mu/olur mu ki? :) çok teşekkür ederim. nasıl anlıyorum seni biliyorsun.
Allah cümlemizin evlatlarını bağışlasın
Her birinizin değerli varlığına sevgilerimle
öznur karayumak tarafından 4/9/2007 6:55:06 PM zamanında düzenlenmiştir.
Oğulum, oğul balım Dalım, kanadım, ak bakışlım Yüreği derin, aklı büyük, gözü nurlu yakışıklım Ömrümün varı, canımın kârı Hayırlar yaşa, başın salim olsun her daim.
Canım dostum.. Nasıl bir şiir bu? Yaz sen böylede beni de kendi çukuruna göm… Ne diyeyim ben sana şimdi… İçimi deldi dizelerin… Harika bir anne, oğul şiiri canım benim... Eh Öznur yani neyse… İroni ve lirizmle işlenen yoğun içerikli anne şiiri… Yüreğim dolu dolu sevgimi ve gözlerimde ki yaşı bıraktım… Tebriklerim sevgine ve oğluna canım…
Bir oğulun önemini anlatan dizeler..Hoş bir anlatım. Bana kalırsa her sıkıntısında yanında olunmamalı, kendi ayaklarının üzerinde durmasına ve bağımsız bir kişilik edinmesine katkı yapılmalı... Kutluyorum,güzel şiirinizi. Saygımla.
Göğsümde atıyorsa hala kalbim Hala soluk alıyorsam Dünyanın yüküne, tasasına meydan okuyorsam Nefesinin gül kokusudur yaşama sebebim Biliyorsun ***************************d**e***n***i****z*********************
Al senin olsun bana verdiğin can N'olur anamın acısını bana tattırma Bir oğul sevgisi nelere kadir Allahım anamı benden utandırma..
''Sen, kuzumsun bakışları kınalı Sen onurum, gücüm, direncim, muştularım Gülerse yüzün, ağarır dünyanın karası, çiçeğe durur toprağım Ne zaman başın düşse önüne, ne zaman hüzün gezse yüzünde Arsız sarmaşıklar dolanır da içimde çığ gibi büyür endişe''
anlamlı ve duygulu dizeler... bir gün şiirlerinizi bir kitap olarak görürsem hiç şaşırmam... çünkü şiir gibi şiir yazıyorsunuz... tebrikler...
sevgiler