(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şiir çok onurlu ve de gururlu duruyor...güzelliğine ve zâta özgün özelliğine sözden kaçınır dilim..takdirle yazdı tebrik kalemim...kutlarım...saygımla...
Selin hanım, şiiri sadece yazım olarak düşünmeden, okuma ses tamalaması, melodisi olarak da düşündüğümden, "çağlarım" ı deneyip, "çağıldarım" a değiştirdim.
Son iki bölümse benim bilerek ve severek yazdığım dizelerdir.
teşekkür ederim kutlamanıza
diğer değerli dostlar teşekkür ederim sevgilerimle
öznur karayumak tarafından 4/9/2007 4:05:55 AM zamanında düzenlenmiştir.
kışları kardelen olurdun. Narin mi narindin ama inadın inat ya karları delecek, güneşi görecektin...
gelincik olurdun yazları, boynu bükük inceciktin. ama koparmaya kalksan kopmaz inadın inat kökün ile gelirdin...
...yazdı
zamanı unut gelinciğim, nerededir zaman. mekan bir aldanış, yok ki mekan. yaşamsa bir soluktan ibaret, bir aldın, bir de verdin farketmeden kopuverir köklerin...
...kış oldu
kambur olmuş yokluğun kardelenim yine kar yağıyor yüreğimde. ve ben yargılarken zamanı arıyorken mekanı, mekansızlık içinde farketmeden yine sana kesmiş gece gece üşüyor ellerimde...
...ayrılık vardı
kışları kardelen, yazları gelincik işim zordu sevdalım seninle zor. yokluğunu ise hiç sorma bittin biteli o içimde ayrı bir kor.
...sona nokta, sana veda
her nerede yaşıyorsan, yaşam pencerenden gülümseyişler eksik olmasın çiçeğim.!!. beni sorarsan eğer, yalnızlığımın başına çorap örmelerdeyim
cağlamış yüreğe selam olsun gönül dostum şiir kardeşim güzel bir şiirle güne başladım saygılarımla
Sefere çıkmış kuru dal gibi kalmam Baharda etrafa yayılan tohumlar gibi Çoğalırım nefesinin poyrazında Su olur çağıldarım şelaleler boyunca Akar akar dağlarım dağları
Benim Sevgili DOSTUM... Nasıl güzel dizelerdir bunlar ki alıp götürdü şelalelerce… Aktım şiirinde ve söz selinde tebriklerim çok… Gözlerim yollarda… Beğenerek okudum canım hissettim dizelerini… Gördüm çoğaldım Gördüm ağladım Gecelerde özlemlerim boyunca Bir o kadar çoktun içimde Bir o kadar...
"Baharda etrafa yayılan tohumlar gibi Çoğalırım nefesinin poyrazında Su olur çağıldarım şelaleler boyunca Akar akar dağlarım dağları" Ege'den çıkıp gelen bu doğanın sesi evet doğanın ülkenin en güzel seslerinden biri hem akıyor hem çağıldıyor ellerinize sağlık efendim.
Aklımın en ücra köşesinden çağırdığım Bir kurban adarım sonsuza Bir kuş kanadında Sefere çıkmış bir kuru dal gibi kalmam Baharda etrafa yayılan tohumlar gibi Çoğalırım nefesinin poyrazında Sular gibi çağıldarım, şelaleler boyunca Akar akar dağlarım dağları
Nefisti yüreğine sağlık dostum her zamanki güzelliğinde nakış gibi işlenmiş dizeler özenle seçilmiş sözcükler kutluyorum.. Sevgiyle ve sevdiklerinle kal her zaman sevgilerimle..
yüreğinize, kaleminize, dostluğunuza saygı, sevgi ve teşekkürle