Gülerken ağlamak, Yaşarken ölmek, Nasıldır? Bilir misiniz? Siz Aşk nedir? Bilir misiniz? Aşkın, insana neler yaptıracağını Tahayyül edebilir misiniz? Siz Aşk nedir? Bilir misiniz? Elbette bilirsiniz!!! Biz de biliriz...Biz de biliriz...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİZ DE BİLİRİZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİZ DE BİLİRİZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Biliriz şair biliriz de o eski aşklar nerede? Ben şimdi yaşananların çoğunu aşk diye adlandırmazdım asla ve hep mevlana hazretleri gelir aklıma. ''Şehvetin adını aşk koymuşlar eğer şehvet aşk olsaydı eşekler aşıkların şahı olurdu''. Farklı düşünebiliriz ama daha çok gördüklerim bu şekilde. Tebriklerimle. Gerçek aşklara...
Gülerken ağlamak, Yaşarken ölmek, Nasıldır? Bilir misiniz? Siz Aşk nedir? Bilir misiniz? Aşkın, insana neler yaptıracağını Tahayyül edebilir misiniz? Siz Aşk nedir? Bilir misiniz? Elbette bilirsiniz!!! Biz de biliriz...Biz de biliriz...
kısa ama öz harika bir şiirdi..Yüreğinize saglık..
yada şöyle sormalı bildiklerimizi hayatın bağrına ekmeyince bilmek işe yarar mı...