(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ben Seni Kaybetmedim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ben Seni Kaybetmedim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dedim ya; Ben seni kaybetmedim ve aramadım Sırf Kaybolanlara mahsus kalsın diye aranmak.
Ben seni kaybetmedim. Kaybetmeye zaman bırakmadın zaten.
Ne dosta düşmana aldırış ettin Ne de ufacık bir söz dinledin. Sen sadece, Hatalarınla koskoca bir sevdayı Yalancı baharlara değiştin, bitirdin!
Ben seni kaybetmedim. Bir gün çıkıp geleceğini de biliyorum
Ve şimdiden söylüyorum: Ben seni değil, Sen beni yitirdin
desekte heralde gene içi acıyordur insanın diye düşünüyorum..her nekadar hak etmesede sevdanı...güzel bir finalle biten stemkar bi şiir..tebrik ederim güzel harmanlamışsın yürğini şiirinle.
"Ben seni kaybetmedim. Varlığını araştırıp sormadım da. Çünkü, duvarlara Tırnaklarımla kazımıştım resmini. Aptallık olurdu pankartlara bastırmak. Adı hainlik olmasa istemez miydim Ben de bir ilan verip İsminin de altına ‘Hükümsüzdür’ yazdırmak. Dedim ya; Ben seni kaybetmedim ve aramadım Sırf Kaybolanlara mahsus kalsın diye aranmak."
Çünkü yokolan şeylerin adıdır, kayıp. Oysa bir sevda yürekteyse artık gelip oturmuştur ve yok olmasını beklemek beyhudedir.
"Ben seni değil, Sen beni yitirdin."
Keşke böyle finallenmeseydi. Tabii ki şiir, şairin yüreğinin sesidir, nasıl dilerse öyle yazar, karışmak, şiirin özgünlüğünü kaybettirir. Ama umut işte. Ayrıca, eğer yitiren o ise, denilebilir ki karşı taraf aynı yoğunlukta cevap verememiştir hislere ve gitmiştir. Ne diyebiliriz ki, "güle, güle" den başka.
Güzel dizelerle kurgulanmış, mükemmel şiirinizi yürekten kutluyorum. Saygı ile...
Ben seni kaybetmedim. Kaybetmeye fırsatım da olmadı zaten. Ne dosta düşmana aldırış ettin Ne de ufacık bir söz dinledin. Sen sadece, Hatalarınla koskoca bir sevdayı Yalancı baharlara değiştin, bitirdin! Ben seni kaybetmedim. Bir gün çıkıp geleceğini de biliyorum Ve şimdiden söylüyorum: Ben seni değil, Sen beni yitirdin.
sevda sen yada ben demek degildir sen kaybettiysen o da kaybetmistir yada o kaybettiyse sende kaybetmissindir bir sevda bitiyorsa kaybeden iki taraf olur eger bir sevda yasanirken nasil iki tarafta mutluysa biten bir sevdada iki tarafida mutsuz eder,,,,,,, bahar dali güzelliginde sevdalar dolsun yüreginize,,,, saygilar,,,