(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.................. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
.................. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bir kızıl ırmak akar durur küreye nefesi petrol yüreği Bağdat ...........Kerkük'te soluk alır, ...........Yakar Bağdat'ı ateşi.. Bir küçük ekleme geldi içimden Kalemine sağlık dostum..
Beni o kadar etkiledi ki dizeleriniz anlatamam... Hayatimda cok büyük yeri olan, sevdigim iki insan Irak'ta yasiyor... Ve ben hergün anahaber bültenlerinde yüregim agzimda bekler dururum cogu zaman... icimde bir tarafim hep buruk...O masum cocuklar,kosusturan kanlar icinde yüzlerce günahsiz insan,yitip giden canlar...Ne yapacagimi bilemem,caresiz elim yüregimde, bakarak aglarim cogu zaman...Simdi de öyle hüzünlendim ki...Kelimeler yetersiz... Yüreginize saglik sevgili sair... Saygim ve sevgimle...
Setenay..
Setenay tarafından 4/9/2007 2:03:28 AM zamanında düzenlenmiştir.
bir kızılırmak akar durur küreye nefesi petrol yüreği bağdat...
bir bomba geçer gider üstünü örterek bir çocuğun ağlamaktan gözleri yanan gecenin bir yarısı bağdat'dan... sevgilerle üstad...hep aklımız da bağdat...emin ol.
Muhabbetle kal....