(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BASİT OLAN.... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BASİT OLAN.... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dünya kurulalaı aynı Sorun bizde , düyayayla birlikte kendimizi değiştirdik... Gerçek olan dünyaya yalan...yalan olan sorunlara doğru diyen biz değilmiyiz.... Güzel dizeler... Kutlarım
asitleşen; İnsanlar mı? Yoksa; Dünya mı? Neden böyleyiz? Haklıyı yok ediyor, Suçluyu savunuyoruz. Basit mi bu kadar; İnsan yaşamı?
Kişisel bir görüştür insanların tavrı..Bakmak gerek kainatın her yerine bakıp görmek gerek yaratan ne kadar güzel yaratmış tam bir sanat eseri herşey Rahmanı anlatıyor...Tüm bunları bilirse insan doğruyu ögrenir o zaman haksızlık ortadan kalkmazmı....
şiirdeki mısraların duygu ve düşünceyi ifade ederken, anlam yüklü olması ve en etkili biçimde bu duygu ve düşünceyi ifade edebilecek donanıma sahip olması gerekir. Elbette bu da: Duygu ve bilgi yoğunluğunun, kültür birikimi ve doğuştan gelen edebi bir yetenek ile uyumlu ve ahenkli birlikteliğini gerektirir.
Bütün bunlar göz önünde bulundurulduğunda: Sizin bu şiirinizin tamamına hakimiyetinizi ve şiire ustalıkla yön verişinizi kutlarım.
Beğenerek ve saygı duyarak okuduğum bu şiirinize Erzurum’dan sayfanıza başarılarınızın devamı dileği ile sevgi ve saygılarımı getirdim. Lütfen kabul buyurunuz.
Her şey sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olsun
Bu içten dizeleri Yazan yüreğin Kalemi daim olsun..Mutluluk yüreginizden tebessüm yüzünüzden asla eksik olmasın... Sezai Binici/umut_adam/Erzurum.. Saygılarımla
Şairem eger insan görünüşünde olupta insan olmayanın sayısı artarsa..Hak aalet duygu mefumu olurmu..Ancak insan landa vijdan olur o vijdan insanı insan görür,haklıyı haksız adil olmayı bilir..Dünyanın ne günahı var bunları yapan dünyayı dahi yaşanmaz hale getirenler insan görünüşlü insan olmayanlar degilmi..Yüreğinize saglık kısa ama herşeyi içinde toplamış ...Şahanebir şiirdi...saygılarımla..
========================================
Basitleşen; İnsanlar mı? Yoksa; Dünya mı? Neden böyleyiz? Haklıyı yok ediyor, Suçluyu savunuyoruz. Basit mi bu kadar; İnsan yaşamı?
kutluyorum.