(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MALİHULYA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MALİHULYA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aziz dostum; Suyu bırakırsın toprağın canına aksın diye, ama öyle an olur ki su akmaz, nasiplisini bekler... Yani kendini, kendine muhtaç olan azizin canına sunmak için sessizliği gözler... Önce olanca çukuru doldurur sonra her damlası ummancasına sızar toprağa... İki gündür bu şiiri okuyorum ve adıma şair yaftası yapıştırılmanın verdiği haksız gururun derinliklerine boşalıyorum ama dolamıyorum... Dolamıyorum ki sızayım o azizin ücralarına… Her şair kadını kendince bir yangın semtinde arar; kimi gül, kimi can, kimi de bir tutam kahır tozu olarak sunar en derinlere… Ama sen Adem’in sol yanına inmişsin; ne gülün ne de canın hüviyetinin olmadığı o derin uykuya…Bundan böyle kadına ait tarifli bir cümle koymak hadsizlik olacaktır… Şahsen bin parçaya bölünüp her parçamın bir uğur böceği olmasını dilerdim, şiirinin her harfine konmak için… Şiirdeki kadının başıyla beraber yüreğindeki nihana vakıf olayım diye bir daha uçmamak üzere kanatsız kalmak isterdim… Meyyal oluştan sıyrılıp sergen olan bir cana terfi eden muhataplıkla diyorum ki; bu şiir ezbersiz bıraktı bizi… Şiirin ve şiirin içindekinin asaletinin karşısında kalkan kılıca sebil olacak bir yürek bırakıyorum sayfana… Güneş tutsun ellerini… MUHTEŞEMDİ.... Sevgilerimle.
bir karakterin duruşu sergilenmiş dizelerde... Her duygu var kadınlık ve sevda.... Şiiriniz güzel nakışlanmış... Harika şiirinizi ve yazan yüreğinizi kutluyorum. kaleminiz susmasın. Saygılarımla...
Sonra erguvan sunarım, Dört nala koşan küheylanla, Egilirim başı önüne asil kadınımın, Suyunu sunar gibi dudaklarıma, Malihülya düşürdü ardıma... -----------
İçinde saklanmış tüm güzellikler şiirin satır satır sunulmuş bir kadının asilliği, sevda işlenmiş nakış nakış,
Çok mükemmeldi dizeleriniz, kutluyorum güzel yüreğinizi,
Suyu bırakırsın toprağın canına aksın diye, ama öyle an olur ki su akmaz, nasiplisini bekler... Yani kendini, kendine muhtaç olan azizin canına sunmak için sessizliği gözler... Önce olanca çukuru doldurur sonra her damlası ummancasına sızar toprağa... İki gündür bu şiiri okuyorum ve adıma şair yaftası yapıştırılmanın verdiği haksız gururun derinliklerine boşalıyorum ama dolamıyorum... Dolamıyorum ki sızayım o azizin ücralarına… Her şair kadını kendince bir yangın semtinde arar; kimi gül, kimi can, kimi de bir tutam kahır tozu olarak sunar en derinlere… Ama sen Adem’in sol yanına inmişsin; ne gülün ne de canın hüviyetinin olmadığı o derin uykuya…Bundan böyle kadına ait tarifli bir cümle koymak hadsizlik olacaktır…
Şahsen bin parçaya bölünüp her parçamın bir uğur böceği olmasını dilerdim, şiirinin her harfine konmak için… Şiirdeki kadının başıyla beraber yüreğindeki nihana vakıf olayım diye bir daha uçmamak üzere kanatsız kalmak isterdim…
Meyyal oluştan sıyrılıp sergen olan bir cana terfi eden muhataplıkla diyorum ki; bu şiir ezbersiz bıraktı bizi… Şiirin ve şiirin içindekinin asaletinin karşısında kalkan kılıca sebil olacak bir yürek bırakıyorum sayfana…
Güneş tutsun ellerini… MUHTEŞEMDİ....
Sevgilerimle.