Er kişi dost meclisinde atlas kumaş gibidir, Sohbeti de susması da anlayana feyiz verir. Muhabbet erbabının sükutu, bilmediğinden değil, Kelamın kıymetine hürmetindendir.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Muhabbet şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Muhabbet şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kendimce yazmaya çalıştığım bu dizeleri Hz. Mevlana gibi değerli bir zatın söylemlerine yakın bulmanızdan mahcubiyetle beraber sevinç duydum. Çok değerli bir hocamın tasavvuf musikisi ile ilgili bir sohbetinden sonra ki hislerimi not etmiştim. Bu dizeler o notların içinden, paylaşmak istediğim ufak bir kısım. Sanırım sohbetin konusunu ele veriyor dizeler.
Harika... Çok doğru bir tespit aynı zamanda, evet ne yazık ki artık ne kadar konuşursam beni o kadar alim sanırlar biçiminde bir davranış sergiliyoruz ama, doğrusu sizin yazdığınız şeklidir. Dinlersek öğrenirizden hesapla, daha çok söylersek karşımızdakini yeneriz hesabı bitecektir... Tebrikler, dört dizeye kocaman mana yükleyen yüreğe..
Mevlana çizgisinde bir söylem...
Tebrik ederim.