(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kadınım Al İşte... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kadınım Al İşte... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aziz dostum; beyazını bulmak belki nâmümkündür de, biz de mor olanına ihanet dolu yüreğimizi asalım da utancından siyaha dönsün olanca erguvan... Biz, manânın katilleri, bütün manidarlığımızı günahlara bahar sunan erguvanların öz suyuna katsak kaç para kıymet biçerler dersin... Sen "kadınım al işte.." diye henüz maviye dönüşmeyen mor ömrün pahasına serenad bahşedersin de; gör ki Avni ne der buna: "âteşde karâr eyledi gerçi ki semender sûz-i dil ü cân ruka'asına olmaya hâmil" .............eyvah ki ne eyvah! bütün kaçışlar ateş kadar serinmidir ki... Canı aşkın ateşinden kurtarmak için ateşte yanmaya karar kılan o serender kafasını kaldırsa görecek ki göklere vaveyla düşmüş, yanıyor olanca can; aşk ile sönmesi mümkündür ancak... Aşk ile sönmesi mümkündür... Aşkın ateşine düçar olmuş olanıon ölümü mümkün müdür ki, serenatında titreşelim... Aziz dostum; bu akşam okuduğum bu şiir, oruçta ekmek, çölde kalana su gibiydi... Sen de su gibi aziz ol... Sevgilerimle.
Şairin yalanı olmaz yinede bilerek doğru söylicem. Şu kainatta ne kendisine bırakılmış ki bizler gördüğümüz gibi örelim,illa bir ilmikte biz atacağız. Hangi kafa hangi gövdeyle uyumlu ki,karşıdaki anlamaya cefa çekmesin. Hangi aşk kutsal hangi adam rezil,karışıktır hepsi ve kendi içerlerinde tutarsız hep. Biz bu evrenin yamuk ellerinin neresinde tutacağız şaştım,hangi aşkı saniyesinde yakalayıp,zerre anını unutmadan yazacağım vallahi bilmiyorum. Ama oluyor değil mi,yada yaradan mı çektiriyor aynı kutupları birbirine,şu küçük ama ayakları kocaman dünya üzerinde dengi bulmak ne mümkün. Ne büyük bir şans yakalamış şiirlerim,satırına hecesine sesine kuralına yakışır bir gözün takibinde. Sizde anlarsınız şairsiniz çünkü,'duydun mu' çagrıma'duydum'sesi aldığı vakit insan,elinde ne varsa o an daha iyi sarılır,bu cinayet dahi olsa daha hevesli işlenir,ki bizler bu 'duydum'yanıtıyla ne başlar diriltiyoruz ne dilleri kıbırtadıyoruz ve ne geçmişten sorgulara çekiyoruz insanları,işte bunların yapılmasına olanak olan tek bir şey var şair ben 'duydun mu' diyorum siz'duydum'diyorsunuz. E hadi gelde bu dostun dostluğuna sabırsızlan ma,acep şair dostum ne gizliliklerimi cıkarıcak diye meraklan ma... Kimse anlamaz diyerekten saldığım bu şiirler içerisinden,cihadlarımı savaşlarımı davalarımı göreceksin diye korkuyorum şair.. Bu göze bu yüreğe,bütün sadakatimle selam olsun...
Kadınım al işte...
Sesine dolanan efsunun’dur,
Ucralarımdan dolan kulağıma.
Bedeviliğime bir bakıştır,
Bu tufan heyhat!
Görmedim mi sanırsın,
Avuçlarındaki kadınlığı,
Çehrende biten manidarlık,
Ömrüne sebeptir bir erguvanın...
Kadınım al işte...
Sana hasret yüklü bir semender,
Ölümü uğruna serenattır...
HARİKA BİR ŞİİRDİ GERCEKTEN KUTLARIM
CENNET KADINLARIMIZIN ANNALARIMIZIN AYAKLARIN ALTINDADIR
LÜTFEN SAHİP CIKALIM