(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
FIRDÖNDÜ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
FIRDÖNDÜ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bitiremediklerimi,bitiremeyeceklerimi...çığıl..yaşamda herşey bitmez zaten..herkes yarım birşeyler bırakır..mükemmel insan biraz özürlüdür herhalde.yarım kalmış hepimizin işleri var ..çünkü bizim yüreğimiz var .bazen ezer yaşamda bizi bazen sever günler ; duygularla bütündür insan ,mantığın elbisesi duygular..yarım kalmış herşey orda kalsın ..sen bu alıcı kuşlar gibi içimizi alan şiirlere devam..varolun
ayrıca pek güzel bir şarkı söylenir oyunda; ya mavisinde bir çiçeğin, ya pembesinde, bazende bir söğüt dalının serin gölgesinde, yaşa dostum gönlünce, ömrünün keyfini sür, insanlar değilse de, kelebekler özgürdür.
ya sabahında baharın, ya gecesinde, bazende bir çiğ damlasının, yalın gerçeğinde, yaşa dostum dünyayı, ömrünün keyfini sür, insanlar değilse de, kelebekler özgürdür.
ya düşlerinde bir çocuğun, ya sevgisinde, bazende yaşlı bir ozanın, iki dizesinde, ara dostum dünyayı, ömrünün keyfini sür, insanlar değilse de, kelebekler özgürdür.
ara dostum dünyayı, ömrünün keyfini sür, insanlar değilse de, kelebekler özgürdür...
yarım kalmasın dedim... Şiirime renk ve değer kattınız... Teşekkür ederim... Selamlar...
susmaz Bolero ben dönerken gecede orkestranın her elemanı sen oluverirsin öyle ya, şef de sensin bagetler senin elinde... susmaz Bolero ben dönerken gecede...
gecenin sessizliğinde farjadın kemanı eşliğinde okudum .... Çok güzel dizelerdi ...Kutlarım... Saygılarımla....
hikayesi bir başka etkiledi beni.
yarım bıraktığım her şey için kendimden özür dilerim...
o halde ellerin kanayana kadar şiir yazmalısın...Sevgiyle.