Ölüm ne zor imiş ölmeden önce, Vazgeçtim bu dünyadan tek ölüm paklar beni, Anlatmak ne zor imiş halden anlamayana Can çekiştirmeye benzer ölümden önce Cehenneme girmeden ateşi tatmak ne zor imiş Onun için vazgeçerim dünyamdan Ölmeye hazırdı kalbim seni tanımazdan önce Ölümü bu derece zor bilmezdim Sensizliğe tahammül daha zor geldi bana Yaşarken ölü olmak benim payıma düşmüş Şimdi daha iyi anladım sensizliğin acısını İnan artık vazgeçtim bu dünyadan Şimdi ben anladım tek ölüm paklar beni... Sana kızamıyorum o sözleri yazdın diye Şimdi ben vazgeçtim bu dünyadan Anladım ancak tek ölüm paklar beni Anladım arkadaşım anladım ki sen haklıydın En güzeli vazgeçmek bu dünyadan Ölüm zor değil, hayır hiç zor değil Eğer tek çare ölümse, sen de onu istiyorsan Ve eğer kalbin seni ölüm paklar diyorsa Değil canımın içi, sensiz dünyada ölmek hiç zor değil.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EĞER KALBİN DİYORSA...(Şiirlerim) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EĞER KALBİN DİYORSA...(Şiirlerim) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.