(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Nuh'un Gemisi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Nuh'un Gemisi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
güzel bir çalışma.. ortak çalışmalarda böyle güzel dizelerde çıkıyormuş meğer.. kutlarım sizi...çok güzel bir şiir okudum.. ve çok haklı sözler..... şiiriniz daimi olsun.. saygılarımla
Ufo gördün mü sen ?....Bu da sorulur mu?Daha dün beraberdim onlarla....Ufocafe bile içtik....Dedim ben ama bu şiirin şaka götürür yanı yok...Ciddi ve çok güzel bir şiir. Her iki yüreği de kutlarım.Selam ve Saygım sizlerle.....
Sanmayın geldi vahiy Biz de sıradan bir kuluz Şöyle durduk bir baktık ki İnsanlıkmış bizim REAL KUTSAL yolumuz…
İki yüreği de yürekten kutluyorum paylaşım için de teşekkürler sevgili Ahmet yüreğinize sağlık sevgiyle ve sevdiklerinizle kalın her zaman sevgilerimle..
Yaşanan tüm olumsuzluklara rağmen, yolunu, yönünü, hedefini net bir biçimde koyan bir şiir okudum. Sonuna nokta konulamıyan, sürekli gelişen tek varlık insan.O yoldan çıkılmaması dileğiyle yürekten katılıyor ve kutluyorum. saygımla.