(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İSTANBUL ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İSTANBUL ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
canan arkadaşım güzel anlatım için kutlarım seni ben yinede İstanbulu seviyorum.emeğine sağlık,kalemin daim olsun.bu güzel paylaşım için teşekkürler.tebrik ediyorum.saygılar.
Ablamın dilinden ve yüreğinden İstanbulu dinleyip okudum....
Kudretli kaleminizden büyük haz duyarak harika şiirinizi okudum kaleminizin kudreti hiç bitmesin
Bu güzel dizeleri Yazan ve yorumlayan yüreğin Kalemi daim olsun..Mutluluk yüreginizden tebessüm yüzünüzden asla eksik olmasın... Sezai Binici/umut_adam/Erzurum.. Saygılarımla
Sevgili Canan hanım nasıl bir duygudur ki bu kadar güzel bir eser çıkmış ortaya gözlerim sulandı çok az yaşadım ama yinede burnumda tütüyor bütün kirletilmişliğine rağmen hala çok güzel hala dimdik ayakta güzelim İSTANBUL... Sevgiler yazan yüreğinize ve mükemmel yorumunuza, tebriklerrrr...
Adına ne şiiirlr yzıld İstanbul...zaten başlı başına bir şiiir İstanbul, güzeller güzeli enlerin eni.
Üstad da müthiş dizelerle ölümsüzleştirmiş seni İstanbul. Harika yorumla birlşen şiiriniz kusursuz br hal almş. Şirini i ve yazan yüreğiniz kutluyorum. Saygılarımla.
istanbul,görenin kıymet bilmedigi,görmeyenin de rüyalarını süsleyen bir şehir ,''sana bir tepeden baktım ey aziz istanbul''diyen Yahya Kemal Beyatlının şiirindeki gibi artık şiirler yazamaz olduk değilmi şairim. acı ama gerçek şiir bir insan kişiliğinde anlatmış bu güzelliğin artık olmadığını..tebrikler Canan kardeşim
Şiirin başlığı şiir zaten... Dünyanın hayal ettiği şehir... Ne yazık ki artık dizelerinizde ki gibi oldu, oldu ama yine de gözbebiğimiz. Emeğinize sağlık olsun ,tebrikler gönülden.
Benim seninle veda vaktim geldi Eski halini hatıralarıma yükleyip Yine denizin olduğu Küçük bakir kasabaya gitme vaktim geldi Seni böyle görmeye dayanamıyorum affet beni İSTANBUL
Şiirdeki fikirlerinize katılıyorum. ve çok güzel işlenmiş bu duyguları da takdir etmemek elimden gelmedi. KALEMİNİZE VE YÜREĞİNİZE SAĞLIK
Galatakulesi’nin üzerine çok gitmişler, mazlumlar gibi boynunu büküyor. Kızkulesi’nin Marmara’da gemilerini batırmışlar, kara kara düşünüyor. Kumkapı’da rakının tadını bozmuşlar, şişede durduğu gibi duruyor. Çiçek Pasajını da haritadan bile silmişler… sen ölmüşsün İstnbul!!
naçizane şiirimi hatırlattınız ve katılmak istedim.
ŞEHRİ İSTANBULA NE ŞİİRLER YAZILMADI Kİ... SİZİNKİDE GAYET GÜZEL OLMUŞ YÜREĞİNİZ VAROLSUN AYRICA SES VE YORUM DA MUHTEŞEMDİ NEFESİNİZE SAĞLIK SAYGILAR SELAMLAR BIRAKTIM SAYFANIZA...
İS-TAN-BUL kimbilir kaç şaire dize oldu..Dizeler ve ses harika AMA..................................................... İstanbul anlatılmaz yaşanır.. YAŞAMAKTIR İSTANBUL.............................
Dünyanin en güzel sehri oldugundan eminim ve emin olmanizi isterim. Tüm bu güzellikleri kapatan yine biziz. Güzel mesajiyla cok icten ve dogrularla dolu bir siirdi, Istanbulu anlatan cok güzel bir siirdi, tebrikler yüreginize...
AH ISATNBUL VA ISTANBUL BİR KURTULA BİLSEM BAŞKA ŞEY İSTEMEM GÜZEL BİR ÇALIŞMA GÜZEL DİZELERDİ KUTLARIM YÜREĞİNİZE VE EMEĞİNİZE SAĞLIK SAYGILAR GÖNDERİYORUM KALEMİNİZ DAİM OLSUN EFENDİM BEĞENİYLE OKUDUM ESERİNİZİ
.........................İstanbul dinliyor seni... .........................Mendil sallayan bir sevgili... .........................O eski sesiyle uğurlamak istiyordu ama... ........................ Trafiği de tıkandı...Yüreğinde kaldı hevesi........................
..................İstanbul şimdi bir kargaşa...Martılar bile geceden başlıyor feryada...Kızıl aşşamlar gözlerini siliyor üsküdarda...Beyazıtta sabahın gözleri mos mor...Tanımadığım,yüzlerine bakamadığım insanlar... ..................Şu ara vapurlarının bağırışları özümden birşeyler koparıyor...Vapur gezileri,bebekte piknikler sanki hatırlıyor beni....Bu telaşınla...Bu yıpranışınla seni yine seviyorum...Çok seviyorum İstanbulum....
Tebrikler..