(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ne olurdu sanki... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ne olurdu sanki... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ne olurdu sanki hep selimcik yaşasaydım ve minni minnacık ellerimle barışa şiire hayata dair güzelleri tatsaydım hep ne olurdu sanki ne olurdu ne ...
çocuk kalsaydık hep güzel olurdu da olmuyor işte, ama yürekteki cocuğu büyütmemek bizim elimizde, yüreğnizin bir yanı hep çocuk kalsın güzel düşlerimiz ve cocuksu yanlarımız için ara sırada da olsa cocuk olmak, cocuksu düşünmek büyük düşünmekten çok daha mutluluk verici çünkü...Harika dizelerinizi kutluyorum saygımla...
içinde yüreğinde börtü böcek de dahil tüm evrene bir gıdımda sevgi kalmışsa ki bilki kocaman yüreği olan çocuksun aslında :))) saygılarımla meselci saygılarımla.....
-her yasin kendine özel artisi eksisi vardir, kiymetini bilmeli zamaninda yasamaliki sonradan pisman olmamali... -hayat acisiyla tatlisiyla bir bütündür ve her yasanilan bizlere ögretiyor ve bizleri büyütüyor... -düsünürsek, ne cok tatli yasamak hosumuza giderdi nede tümüyle aciyla icice olmak... -secim hakki verilseydi bize, eminim herkes yinede her ikisinide yasamak isteyecektir sonucunda... -bir zamanlar cocuktuk, ergen olduk ve simdi orta yasimizda hayatimizin zirvesindeyiz... ve her animizin kiymetini bilmeliyiz derim, yoksa nasil cocuklugumuzu özlüyorsak 'bu anlarimizida' elbette gün gelecek özliyecegiz... * -hayat hep disiplinli, hep planli olmamali, bazende olaylari oluruna birakip günün getirdiklerini doyasiya yasamaliyiz... * -asil cocukluk odur ki: -aglamak istedigimde aglayabiliyorsam, gülmek istediginde doyasiya gülebiliyorsam, canim istediginde ip atlayip top oynayabiliyorsam, iste cocukluk bu... aman görmesinler, kimbilir ne derleri düsünmeden icimden geldigince yasamaktir COCUKLUK... (yas ne olursa olsun) * -selim ben yine yazdimda yazdim siirinden ilham aldim, umarim hosuna gider yazdiklarim... _______seni tebrik ediyorum... sevgilerimle...
-hayat hep disiplinli, hep planli olmamali, bazende olaylari oluruna birakip günün getirdiklerini doyasiya yasamaliyiz... * -asil cocukluk odur ki: -aglamak istedigimde aglayabiliyorsam, gülmek istediginde doyasiya gülebiliyorsam, canim istediginde ip atlayip top oynayabiliyorsam, iste cocukluk bu... aman görmesinler, kimbilir ne derleri düsünmeden icimden geldigince yasamaktir COCUKLUK... (yas ne olursa olsun)
yorumun olağanüstü güzellikteydi onu etkili yorum seçmemek bana yakışmazdı dost ... sevgimdesin ...
yaşayacağım besleyeceğim içimde çocukluğumu çocukca güleceğim yaramazlıklar yapacağım görmeyeceğim kirlilikleri güzellikleri görüp mutlu yaşayacağım çoşku ile heyecan ile duygu ile yaşayacağım kartalların yerine koyup göklerde süzüleceğim balık olup deryalarda dolaşacağım ne kadar gerçek olursa olsun hayat çocukluğumdan vazgeçmeyeceğim annemin etekleri olmasada mutlaka tutunmaya bileceğimki mutlaka bir tutunacak bir dal var bulup ona tutunacağım kim ne derse desin ben çocukca yaşayacağım kimse alamayacak benden çocukluğumu çocuksu saflığımla dünya ya meydan okuyacağım ..............demek geldi içimden
hayatta keşkeler ve ne olurlar olmasaydı çok güzel olurdu şairim.ama ne yazık ki sorgulamadan başak bir yere varamıyor ademoğlu... sevgi ve saygılar...
Çocuk kalmak mümkün olmuyor.Ama cocuk masumiyetini muhafaza edebilir insan. Bu masumiyet çizgisinde hayata bakabilir... Başarılabilmişsen eğer çocukluğun zaten seninle birlikte demektir.Güzel ,içten dizeler Selim bey tebrik ediyorum.Selâm ve sevgiyle.
Öyle bir dünya ve öyle bir düzen ki. Çocuksu saflıklarla bırakırlar mı insanları. her eli yansın istemeyene bir maşa gerek çünkü. Ha! demirden, olmuş ha! etten.
aklıma bir dizide izlediğim çocuğan feryatları yalvarmaları geldi..içim sızladı.keşke kalabilseydik o yaşlarda ama mümkünü var mı... keşke demek şeytana kapı aralamaktır arkadaşım.boş ver yedi yaşında gibi takıl kaldırımlarda ...ne fak eder ki..