(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
........YALNIZ DEĞİLSİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
........YALNIZ DEĞİLSİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
offf canim offf bu ne fedakarlik bu ne verimlilik bu sevdaya alkis tutulur yanlizca ,,,, mukemmelsin yüreginden sevdan eksilmesin canim ,,,, saygilar sevgiler ,,, yorum biraz gecikti siteye giremedim anca bu sabah girebildim acilmiyordu sayfa ,,,,,, saygilar sevgiler,,,,
Ah güzel annne...bilmem birden şiirini okuyup yaşarken, bir annenin kalbini gördüm dizelerinde...tabii hissedilenlerdir şiiri şiir yapan...tebriklerimle öpüyorum pervinciğim...
" sen ağlama dayanamam/ağlama göz bebeğim sana kıyamam/al yüreğim senin olsun/yüreğim bende kalırsa yaşayamam/"
Canım benim hep söyledim yine söylüyorum ayrı bir tat var senin şiirlerinde bu kadar sadelikle böyle mükemmel aktarış ne desem az gelir öptüm yüreğinden kalemin hiç tükenmesin emi çokça sevgimle...
Günaydın Pervin hanım sabah sabah beni 19 kere oflattın desem az demiş olurum bune sevgi aaah bune ızdırap yaralı kalbim ne kadar harap da diyesim geldi bu dörtlüğü ekmek gibi portakal gibi yiyesim geldi..
Kıyamam saçının tek bir teline Koyamam kimseyi senin yerine Gurbet treninin her seferine Seni bekleyecek bir kent kurarım
Müthiş demek az gelir ..Harika desem ..mükemmele yazık olur..İyi tekbaşına yetmez gibi geldi..Birer birer hiçbiri ama tümü ile hepsi diyor en derin saygı ve sevgilerimi sunuyorum efendim....
Kırılmasın kalbin eller yüzünden Sakınırım seni kendi gözümden Bir derdin var diye anlar sözünden Gönlümün içinde bin dert kurarım evet canım çok güzel dizelerdi nuri can dostun resimde ayrıca büyüleyici onunda tebrik ediyorum bu arada yüreğine saglık kalemin daim olsun saygılarımla zaralıcan
Üzülme bir tanem sıkma canını Sen yalnız değilsin işte ben varım Gözünden dökülen her damla yaşın Önüne sevgiden bir bent kurarım
Kıyamam saçının tek bir teline Koyamam kimseyi senin yerine Gurbet treninin her seferine Seni bekleyecek bir kent kurarım
Kırılmasın kalbin eller yüzünden Sakınırım seni kendi gözümden Bir derdin var diye anlar sözünden Gönlümün içinde bin dert kurarım
Pervin Yetiş
HARİKA BİR ŞİİR RESİMDE HARİKA OLMUŞ.. GÖNÜL SESİN YİNE HOŞ ŞİİR YAZMIŞ TEBRİKLER.. AYRICA... RESİMİ ÇOK BEĞENDİM..VE BİR ŞİİR YAZDIRDI BANA HENÜZ DÜZENLEMEDİM..DAĞA SONRA EKLERİM..SAYGILAR SEVGİLER..
Feryad eder durur mahsun yüreğim Gelişine bahar gülü dereyim Son kez olsun güzel yüzün göreyim Ardından ölüme bir mevt kurayım..................Güzel şiirinize bir bukle atıverdim gönlümce......... Sevdalı yürekten diğer yarıya övgülü dizeler....... Harika şiirinizi ve yazan yüreğinizi kutluyorum.....Kaleminiz susmasınl Saygılarımla....
Üzülme bir tanem sıkma canını Sen yalnız değilsin işte ben varım Gözünden dökülen her damla yaşın Önüne sevgiden bir bent kurarım =============================== Güzel bir resimle mükemmel bir şiirle bütünleşen harika bir eser. Beğeniyle okudum. Selam ile.
sevdandan öte olmuşsun onun gibi
.....
saygılarımla güzel olmuş kaleminiz baki olsun