(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.....100 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
.....100 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhabalar değerli şair arkadaşım.Çok güzel tanıtmışsınız şiir gibi geçmiş günler adeta.Yüreğinize sağlık.Kaleminiz daima güzellikleri yazsın inşallah.Saygılar.
Şiir gönül dili kalem tercüman İstesem de dile gelmez her zaman Bin türlü naz eder bana bazı an Gün oldu sel gibi coştu merhaba
Tanışmak adına kelamım budur Şiir dostlarına selamım budur Şiiri üzmeyin meramım budur Sözümün gerisi boştu merhaba güzel ve özel bir şiir okuttunuz....... bozok diyarından selamlar.......
"İlim Kastamonu , ilçem Cide’dir Her an , her saniye şu gönlümdedir Yeşili , mavisi ile dildedir Hasreti bağrımı deşti merhaba"
Ah halit kardeşim,iyiki tanıdık seni..Manevi hemşehrim..Cide de beş yıla yakın görev yaptım,havası suyu,karadenizin en güzel sahili,en önemlisi sıcacık insanıyla harika bir yer.Oralardan bir şair dostumla karşılaşmak beni mutlu etti. Saygılarımla.
Hilmi YAZGI tarafından 4/22/2009 1:34:06 PM zamanında düzenlenmiştir.