kuru dalların yeşil sarmaşığı sen ki tekne tekne ekmeğin buğday tanesi sen ki gönül koylarının alev yangını kum tanesi sen özlemimsin sen hasretimsin sen yokluğunun her vaktinde bitmek bilmeyen matemimsin sen, sen sadece benimsin ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
sen benimsin şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
sen benimsin şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kuru dalların yeşil sarmaşığı sen ki tekne tekne ekmeğin buğday tanesi sen ki gönül koylarının alev yangını kum tanesi sen özlemimsin sen hasretimsin sen yokluğunun her vaktinde bitmek bilmeyen matemimsin sen, sen sadece benimsin ... NE KADAR GÜZEL DİLE GETİRMİŞSİNİZ..TEBRİKELR..SEVGİLERİMLE..
kuru dalların yeşil sarmaşığı sen ki tekne tekne ekmeğin buğday tanesi sen ki gönül koylarının alev yangını kum tanesi sen özlemimsin sen hasretimsin sen yokluğunun her vaktinde bitmek bilmeyen matemimsin sen, sen sadece benimsin ...
Gönülden sen diyebilmek,sene söz verebilmek yüceliğine erişebilmek....kısacık mısralarla,kocaman bir sevgi denizine dalabilmak....tebriklrimi bırakıyorum sayfanıza....saygılarımla...
kuru dalların yeşil sarmaşığı
sen ki tekne tekne ekmeğin buğday tanesi
sen ki gönül koylarının alev yangını kum tanesi
sen özlemimsin
sen hasretimsin
sen yokluğunun her vaktinde
bitmek bilmeyen matemimsin
sen,
sen sadece benimsin ...
NE KADAR GÜZEL DİLE GETİRMİŞSİNİZ..TEBRİKELR..SEVGİLERİMLE..