(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAĞMURA BIRAKTIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAĞMURA BIRAKTIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Uykusuzluklardan gelen adam Gaza basıp, hızla uzaklaşıyor, Sıçrayan çamurlar üzerimde... ... Mürekkebi akmış, Çamurlu, Titreyen Bir kağıdı zorla tutuyorum ellerimde. Üşüyorum...
Dayanacak gücüm yok. Yağmur ağlıyor dönüşsüz ayrılığa... Geriye kalan son anımı da Yüreğimle birlikte, Bırakıveriyorum yağmura...
anladım.hemde çok iyi anladım.Gençliğimizde enteresan bir aşk espirimiz vardı dilden dile dolaşan "Aşk elma şekeri gibidir , önce o güzelim kırmızı şekeri ,daha sonra elma sı yenir ve elimizde kazığı kalır" Biliyorum çok sinir bozucu bir teşbih ama ne derler teşbihte hata olmazmış.
Öncelikle çok düzgün bir kaleminiz var. Tarzınız en beğendiğim tarz yani serbest ve siz iyi hem de çok iyi bir şairsiniz. bu nefis dizeleri ve yüreğinizi bizimle paylaştığınız için teşekkür ediyorum. saygılarımla değerli şaire.
ah o mektuplar ..biricik sevgilye yazılan...nerde nasıl yaşandı ve bittiyse mektuplar da bitti eski aşklar gibi..ne özlem duydum o mektuplara ..çığıl sanki öykünün içindeydim..kalemine sağlık ..varol..sevgilerim sana ve şiirlerindeki güzel duygulara...
Şöyle diyordu ihtiyar bir gezgin ki zaten bilirsiniz onlar hep aşıktırlar; İster toprak olsun isterse taşkent buralarda her şeyi herkez görür fakat nedense kimse tanık olmak istemez. Yahu hayat dediğin yeni heycanlar değil midir; iste tanık, iste sanık ol. Ama asla suçlu olma nasıl olacak da deme ama suçlu da olma.Hayat işte o zaman güzel. Her yerde.
Eskidji tarafından 4/1/2009 4:27:44 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ardından, kırlangıç yüreklerimizin Yitik yalnızlığında Göz yuvama düşen yağmur damlası bırakıyor şiirimi denize........Güzel şiirinize bir bukle atıverdim gönlümce. Affola.....
Alalanmış yüreğin sitemle ayrılığa haykırışı....Umarsız diğer yarının öncelde bıraktığı bir anı bir mektup hedeflerenerek, sevdanın ritmi hüzünlüce anlatılmış güzel dizelerinizde.....Kusursuz bir şiir gelmiş yüreğinizden.....Şiirinizi ve yazan yüreğinizi kutluyorum. Kaleminiz susmasın. Saygılarımla.....
bir mektubun satırlarına...tek bir mektubun güvercinliğinde teselli arayan sevda/hasret/yaşanmışzaman/lar....ve onun da yitmesi... evet bir film karesi gibiydi...
Sırılsıklamım... Yağmur habersiz olup bitenden. Acımıyor halime veryansın ediyor.
Mürekkebi akmış Çamurlu Titreyen Bir kağıdı zorla tutuyorum Üşüyorum...
Dayanacak gücüm yok. Yağmur ağlıyor dönüşsüz ayrılığa... Geriye kalan son anımı da Yüreğimle birlikte, Bırakıveriyorum yağmura...
hüzün dolu bir ayrılık şiiri umutlarınız bitmesin dilerim hayat yaşadıkça ne sürprizler hazırlar insana herşeye rağmen hayat güzeldir yeni ve güzel bir yaşam dileğiyle kutluyorum selam ve sevgiyle