Adı vatan olursa, sevda yücelerdedir. Ölen yiğit olursa, tahtı nicelerdedir… Ağıtlar yaksın Maraş, seni çok üşüttü ya, Dağına gün doğsa da, gayrı gecelerdedir…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Vatan Sevdalısına şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Vatan Sevdalısına şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Adı vatan olursa, sevda yücelerdedir. Ölen yiğit olursa, tahtı nicelerdedir… Ağıtlar yaksın Maraş, seni çok üşüttü ya, Dağına gün doğsa da, artık gecelerdedir…
Çok güzel dört dörtlük bir eser ,böylesine güzel anlatılırdı bu tek dörtlükle koca yiğit...
Acımız çok büyük yüreklerimiz kor olup yanmakta,ama elden bişey gelmiyor duadan başka....
MÜBECCEL HANIM BİR DÖRTLÜĞE BU KADAR MI GÜZEL DUYGULAR YÜKLENİR..BU GÜZEL,YÜREK DOLU MISRALARINIZ İÇİN SİZİ GÖNÜLDEN KUTLUYORUM..RABBİM O YİĞİT İNSANIN MEKANINI CENNET EYLESİN..SELAM VE SAYGILARIMLA...
Adı vatan olursa, sevda yücelerdedir. Ölen yiğit olursa, tahtı nicelerdedir… Ağıtlar yaksın Maraş, seni çok üşüttü ya, Dağına gün doğsa da, artık gecelerdedir…
türk milletinin başı sağ olsun.yüreğinize sağlık çok güzel bir dörtlük ..sevgilerle kalın..
Bir Vatan sevdalısın daha kaybetmenin hüzünü içindeyiz..Allah tan rahet diliyorum kendi ve yanıdaki arkadaşlarına başta ailesi olmak üzere Tür milleinine baş saglıgı diliyorum..Evet içimiz dondu..Yüreğinize saglk saygı ve selamlarımla..
Adı vatan olursa, sevda yücelerdedir. Ölen yiğit olursa, tahtı nicelerdedir… Ağıtlar yaksın Maraş, seni çok üşüttü ya, Dağına gün doğsa da, artık gecelerdedir…
acımız cok büyük mekanları cennet olsun güzeldi dizeleriniz saygılar
BU BİR AĞIT
SAYGILARIMLA
MEKANLARI CENNET OLSUN