açılır saklı düşler ve bulutlar güne doğar düş güneşli sevdalar
ellerine bağlı yar yüreğe dolanan ışık sancılı,zor,metruk doğumları müjdeler kapına yaslanan sarhoş vucut aşkına tık tak seslenir izbe izbe... kükreyen aslan misali burkar içinden kalaylarda parlar küllenmiş sevdalık
var ilmeğimi tez elden geçir boynuma yarim taşların dökülsün taşlaşan ben için zulalar yap ördüğün kalelerde aşkı desen desen kemirir hissiyatı kahpe esen yeller takılır ziller, oynar zırva bahtiyarlık zalimce yatan ters düşen saklı yarim
elllerin ellerimde yanarken vermez hararet ruh sarılır, vucut yapar karabet açılır; sancılar döken kırık testiler ahvale düşer beşiklenen zahiri kelebek döner derviş-i sufiyye gibi pervane sanmayın dostlar bu da bizde bir maharet
ey devinime gebe tam tam serçe tapınağım! kalkmaz artık çırpmayan; yanan kanat saklı düşler geçer içe yansır akseder sevişler damlalık yaşarır bulut gezer sevinçten şimşekler çakar, abı hayat tepesi al al sen serzenişten güneşime düşen padişahım!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
saklı düşler şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
saklı düşler şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
var ilmeğimi tez elden geçir boynuma yarim taşların dökülsün taşlaşan ben için zulalar yap ördüğün kalelerde aşkı desen desen kemirir hissiyatı kahpe esen yeller takılır ziller, oynar zırva bahtiyarlık zalimce yatan ters düşen saklı yarim
İmgelerin ardına ne çok şey saklanmış.Özenli seçilmiş kelimeler ve anlatımdaki o okurunu içine çeken büyüsellikle . Herzaman ki gibi muhteşemdi Hayrettin Beyefendi gönlünüze ve emeğinize sağlıklar dilerim.Saygılarımla.
var ilmeğimi tez elden geçir boynuma yarim taşların dökülsün taşlaşan ben için zulalar yap ördüğün kalelerde aşkı desen desen kemirir hissiyatı kahpe esen yeller takılır ziller, oynar zırva bahtiyarlık zalimce yatan ters düşen saklı yarim .... Güzeldi dost. Hüzünlere attın bizi. Etkilendim. Bakalım ne zaman çıkarım. Selam ve saygılarımla.
ey devinime gebe tam tam serçe tapınağım! kalkmaz artık çırpmayan; yanan kanat saklı düşler geçer içe yansır akseder sevişler damlalık yaşarır bulut gezer sevinçten şimşekler çakar, abı hayat tepesi al al sen serzenişten güneşime düşen padişahım!
Güzel dizelerinizi yürekten kutluyorum. Saygı ve selamlarımla.
en güzel düşlerimizi yastığımızın altında saklarız.. kurmaya kıyamadığımız hayellerimiz vardır... ellerimizi dokundururuz arada hayellerimize ve düşlerimize.. ne varsa hayata dair sakladığımız hep yastık altındadır..
dizeler yorum yapılamayacak kadar ustacaydı.. kutlarım güzel kalem..
taşların dökülsün taşlaşan ben için
zulalar yap ördüğün kalelerde aşkı desen desen
kemirir hissiyatı kahpe esen yeller
takılır ziller, oynar zırva bahtiyarlık
zalimce yatan ters düşen saklı yarim
İmgelerin ardına ne çok şey saklanmış.Özenli seçilmiş kelimeler ve anlatımdaki o okurunu içine çeken büyüsellikle .
Herzaman ki gibi muhteşemdi Hayrettin Beyefendi gönlünüze ve emeğinize sağlıklar dilerim.Saygılarımla.