(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sen koklanan gülüm olunca... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sen koklanan gülüm olunca... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kendimi kendine ekledikçe uçmaya hazır ilham dolarım şiirlere ...
şiirlere varım derim sen koklanan gülüm olunca ...
sen gülüm olunca bülbüllüğüm kendiliğinden besteler şarkı sözlerini ...
şarkı sözlerini gözlerime bakan bakışların varsa yazar ve yorumlarım her türküyü ... .................
Her türküyü Severim seninle M İ M O Z A.......
Nasıl güzel duygular....... Gönül güzel ki güzel dizeler yazılıyor... İlham veren gönül oyle duru ve güzelki Şaire yansıyor.... AŞK SEN NELERE KADİRSİN...... Hep mutlu olmanız dileğiyle....
ÇoK Çok güzeldi...... Sevgi saygı dua le....
de_soulmate tarafından 3/26/2009 9:23:41 PM zamanında düzenlenmiştir.
şiirlere varım derim sen koklanan gülüm olunca ...
sen gülüm olunca bülbüllüğüm kendiliğinden besteler şarkı sözlerini ...
Her şairin ilham aldığı bir perisi vardı. Bu bazan bir gü,l bazan gece,bazan denizdeki martılar olur. İlhamı veren de sevgilidir.o olmadan şiir yazamazsınız. Sizin şiiriniz de çok güzel olmuş.kutlarım. Selamlar.
bir sende
yanında iyi hissederim kendimi
...
kendimi
kendine ekledikçe
uçmaya hazır ilham dolarım
şiirlere
...
şiirlere
varım derim
sen koklanan gülüm olunca
...
sen gülüm olunca
bülbüllüğüm kendiliğinden besteler
şarkı sözlerini
...
şarkı sözlerini
gözlerime bakan bakışların varsa
yazar
ve
yorumlarım
her türküyü
derledik kırlardaki tüm kırçiçeklerini mlsf göze geldi....
saygıyla