size bir sevgi verdim gönlümden yüce,ölçülmez, erişilmez göğsümden kalbimi söküp önünüze koydum, tereddütsüz sundum, Tanrıya adak sunarcasına sunulan aslında ölümsüz aşkımdı bir kez dönüp bakmadınız, bilmediniz anladım ki bu sevda benimle ömrünce inleyip var olacak anladım ki, ben ne sunsam boşuna ellerinizin tersi ile itilip her defasında yüzüme çarpılıp bir şamar gibi vurulacak anladım ki, boşuna tüm özlemler yaşanılan acılar, umutlar, bekleyişler anladım ki, gerçek sevgileri bilen gerçek insanlar, yok artık bu alemde nesli tükenen aşıklar gibi onlar da bir bir toprak olmuşlar anladım ki insanlar artık, böylesi sevdalara gülüp geçiyor sanki bir palyaçoya bakarcasına onunla eğlenip zaman öldürüyorlar anladım ki, boşuna akan gözyaşların ayın göl sularına serenadı Nilüfer çiçeklerinin suya sevdası türküler gibi söylenip bitecek ve bir gün ne yeri, ne zamanı ne yüceliği, ne ölümsüzlüğü ne de yaşanmışlığı kalacak hepsi birer birer hepsi tek tek hepsi de acımasızca masal olup gidecek...
anladım ki, ben yalanım anladım ki, sen de yalansın anladım ki ölümsüz sevdalar doyumsuz aşklar Aslıyı saçından yakıp kül eden umut ebemkuşağı hiç olmamış ... ne yedi renk var ne de sekizincisi hele biribncisi tümden yok olsun be güzelim öyle olsun senin dediğin gibi olsun senin istediğin gibi olsun öyle olsun... ne çıkar? nasıl olsa hepimiz gün gelipte iki mezartaşı arasında unutulmayacak mıyız? öylesi de yalan böylesi de...
ne fark eder ki? belki senin için hele hele senin için hiç fark etmez değil mi? ne yapalım kader utansın felek utansın... bizi düşünme sen nasıl olsa biz olur gideriz kiminle mi, güldürme beni... şimdi de, saf numarası mı yapıyorsun? elbette aşkımızla, sevdamızla... sen olmasan da onlar yeter yeteriz biz, biz bize... yine üzüntü vermek istemem sana korkma, sözü de uzatmayacağım artık nasılsa, hepsi bir sence...
en iyisi hiç yazmamak evet, hiç yazmamak amma, yapamıyorum ki... yürek inler, gözler akar gönül feryat ederken nasıl yazmam? çaresiz yazıyorum yazıyorum, yazıyorum. böyle giderse eğer ölünceye kadar da yazacağım sanırım...
mesajımı aldın mı bilmem işte ben böyleyim böyle kalmaktan da hiç ama hiç, şikayetçi değilim. sağır sultan anladığına göre sanırım sen de anladın... anlamak istemesen de anlamak zorundasın beni Bugün değilse de o gün gelince anlayacaksın... kurtuluşun yok elin mahkum sen de aşkıma esrisin...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞKIMA ESİRSİN (Şiirlerim) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞKIMA ESİRSİN (Şiirlerim) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.