(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
*TEFEKKÜR* şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
*TEFEKKÜR* şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Akıl dimağının güz ikindisi, Düşünce ufkunun yâdı tefekkür.. Bir ruhu gizemin ham silkinişi, Alem-i ibretin yâdı tefekkür...
Resulun gözünde iki damla yaş Bilalin ruhunda hüzün ve telaş Aklı selim sensin ibretle yaklaş Gece ve gündüzün yâdı tefekkür..
Yalnızlığın sesi cennet yoludur Lokman’ın tenhada has kulluğudur İdrâkin cemresi ecir doludur Şükür deryasının yâdı tefekkür...
Sonsuzluk ilminin fikir incisi Halvet dergâhının çile hancısı Akleden varlığın yürek sancısı En güzel hasletin yâdı tefekkür..
Bir zikir harmanı şimdi kâinat Ahenge bürünmüş sessiz bir naat Suskun kalemlerde bambaşka sanat Ulvi Sanatkâr’ın yâdı tefekkür... -----------------------------------------------------
Habilden Kabil'e nefis savaşı Ömür bir anlık bu neyin telaşı İmandır kişiye yolda yoldaşı Kabir Azabının yâdı tefekkür ......Böylesine güzel bir şiir'i yazan yürek seyr'i sulûk yolcusudur...Yolunuz aydın,gününüz mübarek olsun..Selam ve muhabbetlerimle
Bir ruhu gizemin ham silkinişi, Alem-i ibretin yâdı tefekkür... _____________________________ Tefekkür edip sabretmek gerek, Gönüller sevgi ateşiyle dolana dek.
Değerli Bacım, Manevi alemin hazzı satırlara öyle güzel yerleşmişki, okurken büyük tat aldım. Saygı ve selamlarımla ...
HakanKurtaran tarafından 4/2/2009 12:13:01 AM zamanında düzenlenmiştir.
ZÜLEYHA HANIM HER KITASI NAKIŞ NAKIŞ İNCİLERLE İŞLENMİŞ HER DÖRTLÜK UMMANLAR GİBİ TAMAMI TEFEKKÜRÜN SON ADRESİ CENABI ALLAH CC O SON MEKANA VARMAYI SİZE VE CÜMLEYE NASİP EYLESİN GÖNLÜNÜZÜN CENNET BAHÇELERİNDEN BİR BAHÇE OLMASI DİLEĞİYLE SEVGİ SAYGI VE SELAMLARIMI YOLLUYORUM
Bir mısarasını bölmeye gönlüm razı olmadı...digerine haksızlık olurdu...Yüregine saglık keyfle okudum ve tekrar dinledim yorumda ahrikaydı..saygı ve selamlarıma.
Resulullah efendimiz (s.a.v.) " Bir saat tefekkür, bir yıllık nafile ibadetten hayırlıdır " buyurmuşlardır. Allah (c.c.) Kuran' ı Kerimin' in birçok yerinde ibratle bakmamızı ve çok tefekkür etmemizi emretmiştirb. Tefekkür hayatımız, yaşam biçimimiz olmalıdır.
Bu bağlamda şairimiz nadide bir eseri bizlere sunmuştur.. Tefekkürün ne olduğunu, nasıl olması gerektiiğini dizelerinde oraya koymuştur.
İnanlı yürekten harika bir şiir yerleşmiştir gönüllere... Sunumu ile bütünleşenm şiir kusursuz olmuştur. Şiiri yazan ve yorumlayan yüreği tebrik ediyorum. Kaleminiz susmasın. Saygılarımnla...
değişik bir tarzda şiir buldum.yazan kalemi yürekten kutluyorum..sevgili züleyha kardeşim.teşekkür etmeyi bilmeyen şükretmeyi bilmez.inş şükredenlerden oluruz.muhteşem yazmışsınız.yüreğinizdeki ışık hiç sönmesin.
evet bu arada tanıdık bir ses.değerli dostum doğan bilge.seni tanıyyor ve biliyorum.çok şey öğrendim senden.allah senden razı olsun.
işte kalite,işte şiir,işte yorum.haykırıyorum.benim istediğim bu değerli okurlar.ses kirliliği değil.
saygılarımla.
Mustafa ZORLA
mzorla tarafından 3/23/2009 10:55:40 PM zamanında düzenlenmiştir.
mzorla tarafından 3/23/2009 10:56:40 PM zamanında düzenlenmiştir.
Selam ve saygılarımla...
------------
İ. GÖKTAŞ