(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
keşke-2.... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
keşke-2.... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Keşke insan insana kamil olsa anlasa birbirini kardeş kanı akmasa savaşlar olmasa hep ele ele el hakka geleceği paylaşsak çıkarsız duygularla,sevgilerimle...
Bu kelimeyi sevmiyorum, Bana pişmanlık ve geri dönülmeyecek şeyler ifade ediyor, Keşke, Keşke diyecek duruma düşmesek, Şair bu kelimeye bile Derin bir duygu yüklemiş, Pişman olmamak için tedbir alalım Der gibi Yürekten katılıyor Tebrik ediyorum.
baaşka şansımız yok zaten bunca yıldır yaşadığımız gibi bundan sonrada hep birlikte ve kardeşçe yaşayacağız bu topraklarda... bu coğrafya hepimizin.... çok sevdim bu şiiri meselci... içinde sevgi olan her şey güzeldir dedim kendimce ve gülümsedim... yüreğine sağlık... sevgilerimle...
İnsanoğlu ailesi,mutlak olan yönetim ve yaşam biçimini yeryüzüne indirmedikçe KEŞKE'lerimiz hiç bitmeyecek. Kendisi için,ailesi için,kavmi için,ülkesi için ne istiyorsa başkası için de istiyorsa insan o zaman İNSANDIR. İnsanoğlu ailesinin onurlu birer bireyleri olduğumuzda bunu becerebileceğimize inanıyorum.... Şiirinizdeki butun keşkelere katılıyor,başarı ve sağlık diliyorum KARDEŞİME...
geleceği paylaşsak çıkarsız duygularla,sevgilerimle...